Gå til innhold

bruker du på å......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke oppvaskmaskin nå, men bruker å skylle av tallerken og andre ting som skal i oppvaskmaskin når jeg bruker en. Lasagneforma står i varmt vann og zalo et par timer til det fastbrente løsner.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

6

• meg__123!

6

• gutt23

2

• Hatsumomo

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Calóni
Skrevet

Lat jeg også.

Altså, om jeg er alene her en uke, så skyller jeg, for da bruker jeg ca ett fat om dagen, og lukta inni der blir etterhvert plagsom.

Men til vanlig går den så ofte, at jeg sjelden skyller.

Jeg gjør som deg. Til vanlig er vi flere sammen om å fylle oppvaskmaskinen, og da setter vi den på omtrent annenhver dag, og da trenger vi ikke å skylle. Men om jeg er alene en periode, så kan det gå flere dager mellom hver gang, og da er det ikke alt matsøl som lukter like godt lenger. Uansett synes jeg at melkeglass skal skylles ut av, med mindre man virkelig har klart å få med seg hver dråpe ut av glasset. For det lukter vondt veldig fort.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg gjør som deg. Til vanlig er vi flere sammen om å fylle oppvaskmaskinen, og da setter vi den på omtrent annenhver dag, og da trenger vi ikke å skylle. Men om jeg er alene en periode, så kan det gå flere dager mellom hver gang, og da er det ikke alt matsøl som lukter like godt lenger. Uansett synes jeg at melkeglass skal skylles ut av, med mindre man virkelig har klart å få med seg hver dråpe ut av glasset. For det lukter vondt veldig fort.

Melkeglass må skylles ja, ellers lukter det med en gang.

Skrevet

lasagneformene var skikkelig brent og fulle av rester. Jeg satte de rett i oppvaskmaskinen og satte på med en gang. Alt ble skinnende rent. Så da gidder ikke jeg å stå å skrubbe former.

Tror også jeg har lest et sted at det ikke trengs å skylles først. Men for all del, skal det stå i mange dager så setter jeg bare på skylleprogrammet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...