Gjest MISS-lykka 37 Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg prøvde å skrive inn på sida for spiseforstyrrelser, men kom ikke inn. Jeg føler meg veldig dum. Alltid gjordt det. Jeg er redd for å spise!!!! Ikke det at jeg ikke kan spise. For det kan jeg. Jeg er til og med litt overvektig. Men jeg er redd for en del mat. Jeg gruer meg til selskaper fordi jeg må spise. Jeg kan fortelle masse om dette. Men først vil jeg vite om det er noen andre som er redd for å spise "det de blir bedt om" når de er voksne. Er jeg bare kresen? Jeg er REDD. Hjelp! 0 Siter
hidi Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Da scroller du ned fra "åpnet forum" over trådelistene og ned til forum for "spiseforstyrrelser". Og skriver der. Velkommen til DOL! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Forumet for spiseforstyrrelser er stengt, dvs si at du kan lese det som står der, men ikke skrive nye innlegg. Ett annet forum som kanskje kan være til nytte for deg er Psykiatri. Tror det er noen der som har spiseforstyrrelser, uten at jeg kan si det sikkert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.