Gå til innhold

Hjelpe meg, her leter de etter "synder"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må virkelig innrømme at jeg ikke har fulgt så veldig mye med i alle syndene til den nye svenske regjeringen, men da jeg leste dette visste jeg ikke om jeg skulle le eller grine...

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,909541,00.html

Skandale!! Ministeren har hatt SVART passepike til ungene sine to ganger i uka, fra 15.30 til 18! ;o)

Og så var hun MINDREÅRIG!!! :o)

Hallo!? Hvis verden ikke har forandret seg mye på de 15-20 årene siden jeg var passepike, så er det i alle fall ikke mange som kan bli minister i vårt nabolag, for der hadde "alle" svart, mindreårig passepike, og som regel to timer fem ganger i uka.

Jadda... her er det virkelig noen som anstrenger seg hardt for å finne feil. Og montro om ikke svenskene framover bør fostre opp fremtidige ministre i spesielle anstalter, for her må man virkelig ha gjort alt riktig fra a til å hele livet, forstår jeg...

Stakkars folk!

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

20

• morsan

13

• snø

12

• Goliath

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dette er typisk "svensk"...

Men at de ikke har betalt TV-lisensen forstår jeg at det blir reagert på, og også andre økonomiske "grep" noen av dem har foretatt for å slippe unna skatt.

Det er tross alt lovpålagte (av dem selv) offentlige skatter og avgifter de bevisst har undratt seg.

Og da bør det selvfølgelig reageres - selv om bruk av svart arbeidskraft for barnepass er noe man burde kunne se igjennom fingrene på...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg synes hun kulturministeren som ikke var klar over at idrett går under kultur, og som ikke hadde betalt tv-lisens på 16 år, selv om hun jobbet direkte med lisensen, var litt artig, jeg. :)

Svenskene er søte.

Skrevet

Helt enig - og nå syns hun at hun er utnyttet. Huff -. jeg betalte 20,- kroner til datteren min og 20,- til hennes venninne for å selge noen bokser med kaker for klassetur til storesøstra i går - *griner* da kan jeg jo ikke bli finansminister!!!

Skrevet

Jeg synes hun kulturministeren som ikke var klar over at idrett går under kultur, og som ikke hadde betalt tv-lisens på 16 år, selv om hun jobbet direkte med lisensen, var litt artig, jeg. :)

Svenskene er søte.

Det blir jo noe annet - hun spekulerte jo i det :)

Skrevet

Dette er typisk "svensk"...

Men at de ikke har betalt TV-lisensen forstår jeg at det blir reagert på, og også andre økonomiske "grep" noen av dem har foretatt for å slippe unna skatt.

Det er tross alt lovpålagte (av dem selv) offentlige skatter og avgifter de bevisst har undratt seg.

Og da bør det selvfølgelig reageres - selv om bruk av svart arbeidskraft for barnepass er noe man burde kunne se igjennom fingrene på...

Dagmamma er jeg enig i bør slås ned på - men trillepiker da gitt!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det blir jo noe annet - hun spekulerte jo i det :)

Ja, det tar litt av deg borte nå. Snart begynner de å mase om en eller annen minister som en eller annen gang kjøpte druesprit eller smugla med seg et par flasker vin ekstra over grensa. :)

Skrevet

Ånei, jeg som skal ha svart barnevakt i kveld -nå kan nok ikke jeg bli minister likevel... da får jeg finne på noe annet!

Næringslivstopp, kanskje!!

Skrevet

Ja, det tar litt av deg borte nå. Snart begynner de å mase om en eller annen minister som en eller annen gang kjøpte druesprit eller smugla med seg et par flasker vin ekstra over grensa. :)

MITT SYNDEREGISTER:

Dæven....jeg har smugla vin -det måtte jeg ha fortalt - men bare én gang - de fleste ganger jeg reiser har jeg ikke med full kvote engang :)(KJELTRING)

Og så har jeg hatt blackout en gang.(FYLL)

og så ble jeg gravid før jeg var gift - TO ganger!(UMORAL)

Og så har jeg badet naken på en offentlig strand - om natten - med folk av ulike kjønn -joda - det er helt sant! (PIKANT)

Jeg har røkt peddik på skolen (slik man fletter kurv med) (NARKO)

Jeg har gitt en tidligere sjef en knyttneve midt i nesa (VOLD)

Jeg har sendt unga i seng uten tannpuss (OMSORGSSVIKT)

*flau*

Skrevet

Hvem har ikke hatt en mindreårig barnevakt ved en og annen anledning som man har betalt med håndpenger?

Skrevet

Hvem har ikke hatt en mindreårig barnevakt ved en og annen anledning som man har betalt med håndpenger?

..for ikke å snakke om potetgull, pizza og cola!! - det er vel bestikkelser det da!

Skrevet

Ånei, jeg som skal ha svart barnevakt i kveld -nå kan nok ikke jeg bli minister likevel... da får jeg finne på noe annet!

Næringslivstopp, kanskje!!

Ja, det kan du bli! .)

Skrevet

MITT SYNDEREGISTER:

Dæven....jeg har smugla vin -det måtte jeg ha fortalt - men bare én gang - de fleste ganger jeg reiser har jeg ikke med full kvote engang :)(KJELTRING)

Og så har jeg badet naken på en offentlig strand - om natten - med folk av ulike kjønn -joda - det er helt sant! (PIKANT)

*flau*

MITT SYNDEREGISTER:

Kjørt for fort - flere ganger. Kjører nesten alltid noen KM/t over fartsgrensa...(RÅKJØRER)

Og så har jeg hatt blackout en gang - før fylte 18, til og med. Med hjemmebrendt innabords!(FYLL, LOVBRYTER)

Gravid før giftemål. Sex maaaaaaange ganger før giftemål (UMORAL)

Nakenbada på offentlig strand, med begge kjønn tilstede. Midt på lyse dagen. (russedåp) OG skifta fra badedrakt via bare netton - rett ved traffikert bilvei - til varmeklær etter isbading... (PIKANT)

Jeg har røkt "grass" som utvekslingsstudent. Å spise "wintergreen lifesavers" i mørket, slik at det gnistet fra munnen når man tygde - var hysterisk morsomt! (NARKO)

Jeg har gitt søsgtra mi en knyttneve midt i nesa (VOLD)

*like flau* :-)

Skrevet

..for ikke å snakke om potetgull, pizza og cola!! - det er vel bestikkelser det da!

Hva - har du gjort slik styggedom?

Da er det vel like greit å legge den politiske karieren på hylla med det samme Flisa.

For slike mennesker kan vel ikke Venstre være kjent med...?

FY deg - også smøring og korupsjon dah....!

Les denne med én gang:

http://www.nho.no/files/over_streken_web.pdf

:-)

Skrevet

Hva - har du gjort slik styggedom?

Da er det vel like greit å legge den politiske karieren på hylla med det samme Flisa.

For slike mennesker kan vel ikke Venstre være kjent med...?

FY deg - også smøring og korupsjon dah....!

Les denne med én gang:

http://www.nho.no/files/over_streken_web.pdf

:-)

*skriiik* - sendte den der på mail til sjefen nå.

ShitDiddelyDo
Skrevet

MITT SYNDEREGISTER:

*flau*

Har en del jeg også.

- Jeg har stjælt.

- Jeg har feid over andre menns kvinner.

- Jeg har generelt feid over en del kvinner, både gifte og ugifte, uten at jeg har vært gift med noen av dem.

- Jeg har vel i ung alder vært i et eller annet fylleslagsmål.

- Jeg tenker syndige tanker nesten hver eneste dag.

- Jeg har tatt med litt for meget sprit og øl og røyk og snus og vin over grensa.

- Jeg har forsøkt flere typer drugs.

- Jeg synder med alkohol flere ganger i måneden.

- Jeg har benyttet meg av svart arbeidskraft og jeg har selv jobba svart.

Jeg kan bare glemme å bli statsminister. :(

Skrevet

Har en del jeg også.

- Jeg har stjælt.

- Jeg har feid over andre menns kvinner.

- Jeg har generelt feid over en del kvinner, både gifte og ugifte, uten at jeg har vært gift med noen av dem.

- Jeg har vel i ung alder vært i et eller annet fylleslagsmål.

- Jeg tenker syndige tanker nesten hver eneste dag.

- Jeg har tatt med litt for meget sprit og øl og røyk og snus og vin over grensa.

- Jeg har forsøkt flere typer drugs.

- Jeg synder med alkohol flere ganger i måneden.

- Jeg har benyttet meg av svart arbeidskraft og jeg har selv jobba svart.

Jeg kan bare glemme å bli statsminister. :(

Stjælt har jeg ikke gjort - om det ikke teller å ta kopier på jobben til bryllupssanger, tusjpenner , tape.....*HULK; HULK*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Stjælt har jeg ikke gjort - om det ikke teller å ta kopier på jobben til bryllupssanger, tusjpenner , tape.....*HULK; HULK*

Du har sikkert sjælt epler og sånt på epleslang du også. :)

Skrevet

Tyveri eller underslag! ;-)

Man tar private kopier på jobb, bruker jobbtelefon til private samtaler, bruker jobbtida til private sysler, tar med seg en jobbpenn i veska, osv

Skrevet

*skriiik* - sendte den der på mail til sjefen nå.

Den er faktisk ganske så fin å bruke om man er i tvil noen ganger...:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...