Gå til innhold

Funker msn-en deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

yahoo messenger?? Den har eg i tillegg til msn ;-)

Ja, nå har jeg begge. Men kan ikke bruke MSN, så jeg synes alle jeg snakker med skal komme dit ;)

Nå kan man jo legge til mennesker på tvers av de to programmene, da :)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

8

• ShitDiddelyDo

8

• Glimtipper

5

• Angelica :o)

4

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

Jeg har klart å logge meg på, men det var etter flere forsøk.

Jeg ser at Angelica står som pålogget med begge sine kontoer. Det er jo rart når hun har påloggingsproblem?

Ehm... Kan jeg spørre om du har blokkert meg? Jeg ser deg aldri pålogget... :)

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161079680' post='3344190]

Jeg brukte buddy :)

Jeg har sett det av og til, men hva betyr det?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ehm... Kan jeg spørre om du har blokkert meg? Jeg ser deg aldri pålogget... :)

Du er ikke bare blokkert, du er slettet.

Men det er ikke vondt ment. Jeg hadde en opprydding for en tid siden der jeg slettet alle som jeg ikke hadde chattet med eller sett pålogget i minst et halv år.

Om jeg husker riktig, så gikk disse med i dragsuget: Du,Tottlå, Caloni, Persille, Cecily, Mary Poppins, Freya, Ugga Bugga.

Godt mulig det var flere også. Jeg fant ut at det var liten vits i å ha lang liste når jeg ikke har kontakt med halvparten av de som er på den. Da er det bedre å ha en liten, oversiktlig en.

hare1365380455
Skrevet

Men det er ikke vondt ment. Jeg hadde en opprydding for en tid siden der jeg slettet alle som jeg ikke hadde chattet med eller sett pålogget i minst et halv år.

Om jeg husker riktig, så gikk disse med i dragsuget: Du,Tottlå, Caloni, Persille, Cecily, Mary Poppins, Freya, Ugga Bugga.

Godt mulig det var flere også. Jeg fant ut at det var liten vits i å ha lang liste når jeg ikke har kontakt med halvparten av de som er på den. Da er det bedre å ha en liten, oversiktlig en.

Takk for forklaring! Jeg ser at jeg også har mange på min liste som jeg ikke prater med... :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Gisp, Freya? Hva galt har hun noensinne gjort deg? *besvimer*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Gisp, Freya? Hva galt har hun noensinne gjort deg? *besvimer*

Freya var så frekk at hun ignorerte meg *Fornærmet*

Hun hadde ikke vist seg som pålogget på lenge, så jeg er sikker på at hun har blokkert meg.

Tror ikke du også? Skal vi rundjule henne sammen?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Freya var så frekk at hun ignorerte meg *Fornærmet*

Hun hadde ikke vist seg som pålogget på lenge, så jeg er sikker på at hun har blokkert meg.

Tror ikke du også? Skal vi rundjule henne sammen?

Tja, jeg tror ganske sikkert hun er på mitt lag! Og hun er ganske sterk! :D

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Tja, jeg tror ganske sikkert hun er på mitt lag! Og hun er ganske sterk! :D

To mot en er feigt! Eh... det var det kanskje hvis vi to stod mot henne også?

Siden dere to er på lag, så må jeg skaffe forsterkninger.

*Roper på lurulf*

Gjest Princess Peach
Skrevet

To mot en er feigt! Eh... det var det kanskje hvis vi to stod mot henne også?

Siden dere to er på lag, så må jeg skaffe forsterkninger.

*Roper på lurulf*

Å jasså, du tar den!?

Men lurulf er jo bare en liten spjæling, dere er ingen match mot Freya og meg. *ond latter*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Å jasså, du tar den!?

Men lurulf er jo bare en liten spjæling, dere er ingen match mot Freya og meg. *ond latter*

Fy, så slemme dere er!

Dessverre frykter jeg at du har rett. Lurulf er ingen slåsskjempe. Men hun får prøve å holde dere unna ryggen min mens jeg biter dere i leggene!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Fy, så slemme dere er!

Dessverre frykter jeg at du har rett. Lurulf er ingen slåsskjempe. Men hun får prøve å holde dere unna ryggen min mens jeg biter dere i leggene!

En ulvinne og en lurulf (hva nå enn det er?) mot en prinsesse og en gudinne? Jeg vil si dere ligger dårlig an.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

En ulvinne og en lurulf (hva nå enn det er?) mot en prinsesse og en gudinne? Jeg vil si dere ligger dårlig an.

En lurulf er en lur ulv, så vi er ulvekobbelet med andre ord.

Freya har jeg stor respekt for. Men en liten bortskjemt prinsesse er ikke mye å frykte.

Dermed tror jeg engentlig vi stiller likt :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

En lurulf er en lur ulv, så vi er ulvekobbelet med andre ord.

Freya har jeg stor respekt for. Men en liten bortskjemt prinsesse er ikke mye å frykte.

Dermed tror jeg engentlig vi stiller likt :-)

Hvis vi slår oss sammen istedet, så kan vi jo ta rotta på resten av slemmingene? :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hvis vi slår oss sammen istedet, så kan vi jo ta rotta på resten av slemmingene? :)

Det var en kjempegod idè!

Kom så drar vi og tar trollene!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det var en kjempegod idè!

Kom så drar vi og tar trollene!

Ja, sammen er vi sterke! :)

Trollene bør passe seg nå!

hare1365380455
Skrevet

Ja, sammen er vi sterke! :)

Trollene bør passe seg nå!

Jippi! Endelig noen som er klar til kamp!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, nå har jeg begge. Men kan ikke bruke MSN, så jeg synes alle jeg snakker med skal komme dit ;)

Nå kan man jo legge til mennesker på tvers av de to programmene, da :)

Nå funka min igjen! :)

Jeg synes forresten du skal få fiksa opp din igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...