Glimtipper Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 yahoo messenger?? Den har eg i tillegg til msn ;-) Ja, nå har jeg begge. Men kan ikke bruke MSN, så jeg synes alle jeg snakker med skal komme dit Nå kan man jo legge til mennesker på tvers av de to programmene, da 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har klart å logge meg på, men det var etter flere forsøk. Jeg ser at Angelica står som pålogget med begge sine kontoer. Det er jo rart når hun har påloggingsproblem? Ehm... Kan jeg spørre om du har blokkert meg? Jeg ser deg aldri pålogget... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg er helt groggy - sikkert fordi jeg har hengt opp drømmefanger over senga - kanskje de er farlige? hehe ....ja, og så leste jeg ferdig denne boken i går;http://www.oa.no/Kultur/_bokanmeldelser/article2073876.ece Gleder meg til de 2 neste. Den har jeg! Så den er god? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1161079680' post='3344190] Jeg brukte buddy Jeg har sett det av og til, men hva betyr det? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Funker som bare det her. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Ehm... Kan jeg spørre om du har blokkert meg? Jeg ser deg aldri pålogget... Du er ikke bare blokkert, du er slettet. Men det er ikke vondt ment. Jeg hadde en opprydding for en tid siden der jeg slettet alle som jeg ikke hadde chattet med eller sett pålogget i minst et halv år. Om jeg husker riktig, så gikk disse med i dragsuget: Du,Tottlå, Caloni, Persille, Cecily, Mary Poppins, Freya, Ugga Bugga. Godt mulig det var flere også. Jeg fant ut at det var liten vits i å ha lang liste når jeg ikke har kontakt med halvparten av de som er på den. Da er det bedre å ha en liten, oversiktlig en. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Du er ikke bare blokkert, du er slettet. Men det er ikke vondt ment. Jeg hadde en opprydding for en tid siden der jeg slettet alle som jeg ikke hadde chattet med eller sett pålogget i minst et halv år. Om jeg husker riktig, så gikk disse med i dragsuget: Du,Tottlå, Caloni, Persille, Cecily, Mary Poppins, Freya, Ugga Bugga. Godt mulig det var flere også. Jeg fant ut at det var liten vits i å ha lang liste når jeg ikke har kontakt med halvparten av de som er på den. Da er det bedre å ha en liten, oversiktlig en. Takk for forklaring! Jeg ser at jeg også har mange på min liste som jeg ikke prater med... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Du er ikke bare blokkert, du er slettet. Men det er ikke vondt ment. Jeg hadde en opprydding for en tid siden der jeg slettet alle som jeg ikke hadde chattet med eller sett pålogget i minst et halv år. Om jeg husker riktig, så gikk disse med i dragsuget: Du,Tottlå, Caloni, Persille, Cecily, Mary Poppins, Freya, Ugga Bugga. Godt mulig det var flere også. Jeg fant ut at det var liten vits i å ha lang liste når jeg ikke har kontakt med halvparten av de som er på den. Da er det bedre å ha en liten, oversiktlig en. Gisp, Freya? Hva galt har hun noensinne gjort deg? *besvimer* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Gisp, Freya? Hva galt har hun noensinne gjort deg? *besvimer* Freya var så frekk at hun ignorerte meg *Fornærmet* Hun hadde ikke vist seg som pålogget på lenge, så jeg er sikker på at hun har blokkert meg. Tror ikke du også? Skal vi rundjule henne sammen? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Freya var så frekk at hun ignorerte meg *Fornærmet* Hun hadde ikke vist seg som pålogget på lenge, så jeg er sikker på at hun har blokkert meg. Tror ikke du også? Skal vi rundjule henne sammen? Tja, jeg tror ganske sikkert hun er på mitt lag! Og hun er ganske sterk! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Tja, jeg tror ganske sikkert hun er på mitt lag! Og hun er ganske sterk! To mot en er feigt! Eh... det var det kanskje hvis vi to stod mot henne også? Siden dere to er på lag, så må jeg skaffe forsterkninger. *Roper på lurulf* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 To mot en er feigt! Eh... det var det kanskje hvis vi to stod mot henne også? Siden dere to er på lag, så må jeg skaffe forsterkninger. *Roper på lurulf* Å jasså, du tar den!? Men lurulf er jo bare en liten spjæling, dere er ingen match mot Freya og meg. *ond latter* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Å jasså, du tar den!? Men lurulf er jo bare en liten spjæling, dere er ingen match mot Freya og meg. *ond latter* Fy, så slemme dere er! Dessverre frykter jeg at du har rett. Lurulf er ingen slåsskjempe. Men hun får prøve å holde dere unna ryggen min mens jeg biter dere i leggene! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Fy, så slemme dere er! Dessverre frykter jeg at du har rett. Lurulf er ingen slåsskjempe. Men hun får prøve å holde dere unna ryggen min mens jeg biter dere i leggene! En ulvinne og en lurulf (hva nå enn det er?) mot en prinsesse og en gudinne? Jeg vil si dere ligger dårlig an. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 En ulvinne og en lurulf (hva nå enn det er?) mot en prinsesse og en gudinne? Jeg vil si dere ligger dårlig an. En lurulf er en lur ulv, så vi er ulvekobbelet med andre ord. Freya har jeg stor respekt for. Men en liten bortskjemt prinsesse er ikke mye å frykte. Dermed tror jeg engentlig vi stiller likt :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 En lurulf er en lur ulv, så vi er ulvekobbelet med andre ord. Freya har jeg stor respekt for. Men en liten bortskjemt prinsesse er ikke mye å frykte. Dermed tror jeg engentlig vi stiller likt :-) Hvis vi slår oss sammen istedet, så kan vi jo ta rotta på resten av slemmingene? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Hvis vi slår oss sammen istedet, så kan vi jo ta rotta på resten av slemmingene? Det var en kjempegod idè! Kom så drar vi og tar trollene! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Det var en kjempegod idè! Kom så drar vi og tar trollene! Ja, sammen er vi sterke! Trollene bør passe seg nå! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Ja, sammen er vi sterke! Trollene bør passe seg nå! Jippi! Endelig noen som er klar til kamp! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Skrevet 17. oktober 2006 Ja, nå har jeg begge. Men kan ikke bruke MSN, så jeg synes alle jeg snakker med skal komme dit Nå kan man jo legge til mennesker på tvers av de to programmene, da Nå funka min igjen! Jeg synes forresten du skal få fiksa opp din igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.