Gå til innhold

hehe, hør på detta da!

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

5

• morsan

4

• candyqueen_83

4

• gripp

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Han var no enormt tett i nesa, og ho eige ikkje gehør stakkars ;-) Dette var alldeles fælt...

Nyttårsjenta'
Skrevet

Ha, ha!! Skikkelig bra... Dette var morsomt! :o) Stakkars dama da, hun kan jo ikke være helt go..?!

Skrevet

Hun får Yoko Ono til å fremstå som en sangstjerne av dimensjoner...

*lol*

Skrevet

Det kan da ikke være alvor? Altså - noen må da ha stoppet dette? Den bimboen er jo nærmest tonedøv.

"..................................."

Skrevet

Forøvrig - her er en video av en live-fremførelse.

http://www.youtube.com/watch?v=6M78dpKtr0w

Det lydklippet du linket til er faktisk mistenkelig dårlig. Hun synger faktisk betraktelig bedre enn det. Mulig det er fikset på, eller så er det en tidlig demo e.l. fra før hun lærte å synge.

".........................................."

Skrevet

Jeg er nesten sikker på at det der er tull. Det er ingen som ville sluppet ut noe så dårlig.

Skrevet

Forøvrig - her er en video av en live-fremførelse.

http://www.youtube.com/watch?v=6M78dpKtr0w

Det lydklippet du linket til er faktisk mistenkelig dårlig. Hun synger faktisk betraktelig bedre enn det. Mulig det er fikset på, eller så er det en tidlig demo e.l. fra før hun lærte å synge.

".........................................."

Der var det faktisk mye bedre å høre på.

Skrevet

Hva var det som var så ille med det der, da? Ikke noen stor kunst, men begge sang jo stort sett greit og reint.

En helt grei opptreden, hverken mer eller mindre.

Skrevet

Jeg er nesten sikker på at det der er tull. Det er ingen som ville sluppet ut noe så dårlig.

Lurer på om det er slik de sang i studio, så har man "fikset" hennes stemme i ettertid fordi det var så dårlig?

Det kan jo være noe slikt ;)

Hun trenger ikke å være flink å synge med dagens maskeringer og fikserier på ulike låter.

Skrevet

Lurer på om det er slik de sang i studio, så har man "fikset" hennes stemme i ettertid fordi det var så dårlig?

Det kan jo være noe slikt ;)

Hun trenger ikke å være flink å synge med dagens maskeringer og fikserier på ulike låter.

Det er sant, når det er sagt så er hun jo ikke kjent for sin stemme så man kan jo ikke forvente at hun skal synge drit bra uten å bli fikset litt på.

Av en eller annen merkelig grunn forsvarer jeg alltid Jordan. Etter å ha lest selvbiografien hennes så føler jeg nesten som om jeg kjenner henne hehe.

Skrevet

Hva var det som var så ille med det der, da? Ikke noen stor kunst, men begge sang jo stort sett greit og reint.

En helt grei opptreden, hverken mer eller mindre.

Gripp, jeg tror du er tonedøv :)

Skrevet

Det er sant, når det er sagt så er hun jo ikke kjent for sin stemme så man kan jo ikke forvente at hun skal synge drit bra uten å bli fikset litt på.

Av en eller annen merkelig grunn forsvarer jeg alltid Jordan. Etter å ha lest selvbiografien hennes så føler jeg nesten som om jeg kjenner henne hehe.

åh, hva stod der i boken som gjør at du føler for å forsvare henne da? :)

Skrevet

Gripp, jeg tror du er tonedøv :)

Nei, det er jeg faktisk ikke. Jeg skal ikke lyve på meg ekstrem musikalitet, men det rekker..det rekker.

Dette innslaget vil jeg bestemt hevde var akkurat som jeg sier...helt greit, og ikke noe mer.

Jenta (har for øvrig aldri sett/hørt henne før) sang som en all right syngedame, og slett ikke atonalt.

Skrevet

Hihi, ja, syng med den stemmen du har :o)

Det gjør forresten jeg også hvis jeg har lyst, men jeg tror ikke jeg skal spille inn plate ;o)

Skrevet

Nei, det er jeg faktisk ikke. Jeg skal ikke lyve på meg ekstrem musikalitet, men det rekker..det rekker.

Dette innslaget vil jeg bestemt hevde var akkurat som jeg sier...helt greit, og ikke noe mer.

Jenta (har for øvrig aldri sett/hørt henne før) sang som en all right syngedame, og slett ikke atonalt.

Du er tonedøv hvis du mener dette hørtes greit ut, i dette innslaget sang hun så falskt at det var utrolig ille å høre på.

Hvis du hører på linken som Prozak la ut så synger de mye bedre, og ikke flaskt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...