gripp Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Du er tonedøv hvis du mener dette hørtes greit ut, i dette innslaget sang hun så falskt at det var utrolig ille å høre på. Hvis du hører på linken som Prozak la ut så synger de mye bedre, og ikke flaskt. Å ja...jeg klikket på feil link. Den var ille,ja...enig i det :-) Den andre linken (youtube-linken) var da slett ikke så ille. Så da er det vel oppklart, det hele :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg hører ikke noe særlig forskjell på dette enn resten av VG-lista. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Å ja...jeg klikket på feil link. Den var ille,ja...enig i det :-) Den andre linken (youtube-linken) var da slett ikke så ille. Så da er det vel oppklart, det hele :-) Hehe nå begynte jeg virkelig å lure ;-) 0 Siter
TrineE Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 hærregud,får krampelatter her jeg sitter ;o) Ungene kom og lurte på hva i all verden jeg hørte på... Tror faktisk at tilogmed jeg synger bedre... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Hva var det som var så ille med det der, da? Ikke noen stor kunst, men begge sang jo stort sett greit og reint. En helt grei opptreden, hverken mer eller mindre. Sorry, det der er ikke i nærheten av en grei opptreden! :-) Og ja - jeg er ganske musikalsk. ;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Å fytti katta - det var virkelig helt forferdelig grusomt!!! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Oh my god... Jeg sitter bare her og måper, det der var virkelig jævlig!! He-he :-) Høres mer ut som karaoke litt for sent på morrakvisten ;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 åh herregud. Liker egentlig stemmem hans,kanskje ikke på denne sangen,men huuu er jo verre enn meg nesten 0 Siter
Gjest hjernen er en kake Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Der var det faktisk mye bedre å høre på. Det andre klippet må jo være tull. Det går jo ikke an å gi ut noe SÅ dårlig. Om de ikke hører det sjøl, så må jo noen andre rundt dem høre det! 0 Siter
morsan Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Å herregud!! Jeg orket virkelig ikke å høre på sangen helt ut... En annen ting: På det bildet til høyre i linken fra deg ser det ut som om hun har skikkelig oversized pupper! Ikek at det har noe med sangstemmen å gjøre... ;-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Å herregud!! Jeg orket virkelig ikke å høre på sangen helt ut... En annen ting: På det bildet til høyre i linken fra deg ser det ut som om hun har skikkelig oversized pupper! Ikek at det har noe med sangstemmen å gjøre... ;-) "På det bildet til høyre i linken fra deg ser det ut som om hun har skikkelig oversized pupper!" morsan da, det er jo Jordan dette her. Oversized er jo et understatement. ;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Å herregud!! Jeg orket virkelig ikke å høre på sangen helt ut... En annen ting: På det bildet til høyre i linken fra deg ser det ut som om hun har skikkelig oversized pupper! Ikek at det har noe med sangstemmen å gjøre... ;-) hu har det. Enorme meloner 0 Siter
morsan Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Det andre klippet må jo være tull. Det går jo ikke an å gi ut noe SÅ dårlig. Om de ikke hører det sjøl, så må jo noen andre rundt dem høre det! Ja, du sier noe... 0 Siter
morsan Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 "På det bildet til høyre i linken fra deg ser det ut som om hun har skikkelig oversized pupper!" morsan da, det er jo Jordan dette her. Oversized er jo et understatement. ;-) Men er det hun puppe-Jordan altså? Trodde hun var blond og med tre ganger så mye sminke... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Å herregud!! Jeg orket virkelig ikke å høre på sangen helt ut... En annen ting: På det bildet til høyre i linken fra deg ser det ut som om hun har skikkelig oversized pupper! Ikek at det har noe med sangstemmen å gjøre... ;-) http://www.jaygeldhof.com/assets/jordan.jpg ser det kanskje ikke så godt her men 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 http://www.jaygeldhof.com/assets/jordan.jpg ser det kanskje ikke så godt her men http://static.sky.com/images/pictures/1340351.jpg 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Men er det hun puppe-Jordan altså? Trodde hun var blond og med tre ganger så mye sminke... He-he, betyr det at du ble positivt overrasket? :-) 0 Siter
morsan Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 He-he, betyr det at du ble positivt overrasket? :-) Er det dette man kaller kunstig intelligens? ;-) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Nå fikk jeg meg en god latter. Takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.