Gå til innhold

sukkerbrød

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør du for at den ikke skal synke sammen når den er stekt?

Hva fyller du kaka med?

Ute etter tips ja :)

Gjest pittpottnøtt
Skrevet

For at den ikke skal synke sammen etter den er stekt,så lønner det seg å la kakebunnen stå fortsatt inni ovnen etter den er slått av...men med ovnsdøra på en liten glippe.

Jeg bruker en tre-klesklype imellom.

Skrevet

Den fyller jeg med valnøtter, krem og bringebærsyltetøy. Utenpå har jeg marsipan. :)

candyqueen_83
Skrevet

For at den skal bli rett kan du snu kaka opp ned. Bruk toppen som bunn

Skrevet

For at den ikke skal synke sammen etter den er stekt,så lønner det seg å la kakebunnen stå fortsatt inni ovnen etter den er slått av...men med ovnsdøra på en liten glippe.

Jeg bruker en tre-klesklype imellom.

Jøss det høres greit ut, men forkorter du ordinær steketid da? Takk for tipset!!

Skrevet

Den fyller jeg med valnøtter, krem og bringebærsyltetøy. Utenpå har jeg marsipan. :)

nnnnnaMMM :)

Skrevet

For at den skal bli rett kan du snu kaka opp ned. Bruk toppen som bunn

Rett fra ovnen settes den opp ned altså? Og da synker den ikke? Jeg har tidligere hørt at man kan ta kaka ut fra ovnen og slippe den hardt ned på plata, at det skal være nok. Men sist så gikk ikke det..

Takk for ditt tips!

candyqueen_83
Skrevet

Rett fra ovnen settes den opp ned altså? Og da synker den ikke? Jeg har tidligere hørt at man kan ta kaka ut fra ovnen og slippe den hardt ned på plata, at det skal være nok. Men sist så gikk ikke det..

Takk for ditt tips!

Om den synker på midten er det bare å snu kaka for der er den rett og fylle hullet i bunn med ekstra krem eller noe. Har bare lest eller hørt det et sted

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...