Gå til innhold

Spar i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Hvor finner jeg en Spar-butikk i Trondheim? Det er mulig det finnes flere, men jeg kan ikke huske å ha sett noen.

Gjest Calóni
Skrevet

Ikke så rart at du ikke har sett noen, for du må helt opp på Kyvannet for å finne en Spar butikk. Sjekka hjemmesida til Spar: http://tinyurl.com/yg3lg7

Bah...jeg har fått noen kuponger på gratis matvarer som må hentes ut på Spar...da går jo vinninga opp i spinninga, om jeg skal klare å finne frem dit ;)

Men takk for svar!

Skrevet

Bah...jeg har fått noen kuponger på gratis matvarer som må hentes ut på Spar...da går jo vinninga opp i spinninga, om jeg skal klare å finne frem dit ;)

Men takk for svar!

Det spørs jo litt på verdien på kupongene da. Har du tilgang på bil er det nok ikke så vanskelig å finne fram.

Gjest Calóni
Skrevet

Det spørs jo litt på verdien på kupongene da. Har du tilgang på bil er det nok ikke så vanskelig å finne fram.

Verdiene ligger vel på rundt 70-80 kroner, vil jeg tro. Jeg har bil, men med min stedssans blir det nok ikke straka vegen :P

Skrevet

Verdiene ligger vel på rundt 70-80 kroner, vil jeg tro. Jeg har bil, men med min stedssans blir det nok ikke straka vegen :P

Tror ikke det er så vanskelig å finne, i følge kartet på telefonkatalogen. Ser ut som det ligger nært trikken også, så du kan jo om nødvendig ta den. :)

http://kart.gulesider.no/kart/map.c?id=c_Z0003F0S

Gjest Calóni
Skrevet

Tror ikke det er så vanskelig å finne, i følge kartet på telefonkatalogen. Ser ut som det ligger nært trikken også, så du kan jo om nødvendig ta den. :)

http://kart.gulesider.no/kart/map.c?id=c_Z0003F0S

9 km fra meg...Så det spørs om jeg gidder..;) Men takk for at du sjekket det opp for meg, så får jeg se om jeg henter dem ut en dag. Har jo en stund på meg før kupongene går ut uansett. Eventuelt får jeg gi dem til noen som trenger dem mer enn meg ;)

Skrevet

Tror den eneste er i Kyvannsveien, gitt... ta av opp mot Ugla i rundkjøringa nede i Byåsveien (tror den heter det så langt oppe også), og ta til høyre i neste rundkjøring du kommer til. Kjør Odd Husbys vei bort forbi Uglaveien, og ta av opp Kyvannsveien. Da ligger det en Sparbutikk på venstre side litt oppi bakken der, om jeg ikke husker aldeles feil...

Skrevet

Det er ikke så altfor langt unna der du bor :)

Gjest Calóni
Skrevet

Det er ikke så altfor langt unna der du bor :)

9 kilometer, sier gulesider.no. Det er jo et lite stykke, iallfall :P

Skrevet

Tror den eneste er i Kyvannsveien, gitt... ta av opp mot Ugla i rundkjøringa nede i Byåsveien (tror den heter det så langt oppe også), og ta til høyre i neste rundkjøring du kommer til. Kjør Odd Husbys vei bort forbi Uglaveien, og ta av opp Kyvannsveien. Da ligger det en Sparbutikk på venstre side litt oppi bakken der, om jeg ikke husker aldeles feil...

Det heter forresten gamle Oslovei når du tar til høyre i rundkjøringa.. ikke Odd Husbys vei. Det er andre veien.

Skrevet

Er mye lenger for meg ;) Hehe... det tar vel ti minutter oppover fra Midtbyen, om man kjører Bøckmannsveien.

Skrevet

20,9 kilometer for min del, står det. Skal ikke si jeg har løpt ned dørene i butikken der så langt ;)

Gjest Calóni
Skrevet

Er mye lenger for meg ;) Hehe... det tar vel ti minutter oppover fra Midtbyen, om man kjører Bøckmannsveien.

Tihi, jeg skal ikke gi kupongene mine til da, skjønner jeg :P

Gjest Calóni
Skrevet

20,9 kilometer for min del, står det. Skal ikke si jeg har løpt ned dørene i butikken der så langt ;)

Menneh du? Kan du hjelpe meg med å oversette noe til spansk en dag snart?

Skrevet

Menneh du? Kan du hjelpe meg med å oversette noe til spansk en dag snart?

Bare å sende over det, så kan jeg oversette jeg vettu... skal på jobb i natt, og da har jeg alltids noen små halvtimer til overs der jeg kan oversette litt :)

Gjest Calóni
Skrevet

Bare å sende over det, så kan jeg oversette jeg vettu... skal på jobb i natt, og da har jeg alltids noen små halvtimer til overs der jeg kan oversette litt :)

Hihi, er ikke mer enn at det skal få plass på et postkort, da ;) Men jepp, skal sende det over, jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...