Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man egentlig kjøpt tapet i Oslo nå. Jeg har vært på Ikea og Maxbo og der har de ikke.

Et sted uten trapper altså :o)

candyqueen_83
Skrevet

takk :o)

Maxbo på Alnabru har MASSE tapet. I alle mulige farger og mønstre

candyqueen_83
Skrevet

og det er uten trapper :)

Skrevet

Det høres veldig bra ut. Men du vet ikke noe i sentrum altså, det er mye enklere å komme dit, slipper drosje og slikt.

Gjest Calóni
Skrevet

takk :o)

Tror det må være en rimelig stor Jerniabutikk om den skal føre tapeter, for jeg har aldri hørt om at de har det i sitt sortiment, og jeg har jobbet i en slik butikk (men en liten en).

candyqueen_83
Skrevet

Det høres veldig bra ut. Men du vet ikke noe i sentrum altså, det er mye enklere å komme dit, slipper drosje og slikt.

Nei det vet jeg ikke dessverre. Bare nettopp vært på Alna og så dem hadde rull på rull av alt mulig

Skrevet

Nei det vet jeg ikke dessverre. Bare nettopp vært på Alna og så dem hadde rull på rull av alt mulig

Da får jeg heller få med meg noen dit :o)

candyqueen_83
Skrevet

Da får jeg heller få med meg noen dit :o)

Får håpe du finner det du er ute etter :)

Skrevet

Tror det må være en rimelig stor Jerniabutikk om den skal føre tapeter, for jeg har aldri hørt om at de har det i sitt sortiment, og jeg har jobbet i en slik butikk (men en liten en).

Senest i går var jeg i en Jerniabutikk som hadde tapeter!

men dette er en av dem som er mer velutstyrt hva gjelder jern- og byggvare, og adskillig mindre av kjøkkenting og stæsj ;-)

Gjest Calóni
Skrevet

Senest i går var jeg i en Jerniabutikk som hadde tapeter!

men dette er en av dem som er mer velutstyrt hva gjelder jern- og byggvare, og adskillig mindre av kjøkkenting og stæsj ;-)

Ah. Forklarer saken ;) De "vanlige" jerniabutikkene holder seg vel gjerne til verktøy og maling, ikke byggverk og sånt.

Gjest Shira12
Skrevet

Skal du pusse opp?

Jeg har kjøpt tapet hos fargehandlere, eller dvs sambo kjøpte tapet der, og jeg grøsser enda ved tanken på fargen ;o)

Skrevet

Skal du pusse opp?

Jeg har kjøpt tapet hos fargehandlere, eller dvs sambo kjøpte tapet der, og jeg grøsser enda ved tanken på fargen ;o)

Jeg har også lyst å tapetsere den ene veggen på soverommet og male de to andre, men jeg har enda tilgode til å finne tapet i noen butikk.

Den siste veggen er bare skyvedørsgarderobe.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har også lyst å tapetsere den ene veggen på soverommet og male de to andre, men jeg har enda tilgode til å finne tapet i noen butikk.

Den siste veggen er bare skyvedørsgarderobe.

Det er moro og få litt ny farge på veggene.

Nå er det en stund siden jeg kjøpte tapet, men vet at svigers kjøpte også på fargehandel, og det er ikke så lenge siden.

Skrevet

Det er moro og få litt ny farge på veggene.

Nå er det en stund siden jeg kjøpte tapet, men vet at svigers kjøpte også på fargehandel, og det er ikke så lenge siden.

Jeg flyttet inn i en helt hvit leilighet og nå begynner jeg å bli lei. Har malt kjøkkenet og rommet til minstemann men resten er fremdeles hvitt og det begynner nå å bli kjedelig.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg flyttet inn i en helt hvit leilighet og nå begynner jeg å bli lei. Har malt kjøkkenet og rommet til minstemann men resten er fremdeles hvitt og det begynner nå å bli kjedelig.

Hvitt blir litt kaldt i lengden ja. Og så hjelper det på humøret med litt forandring. I allefall for oss som er mye hjemme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...