Dorthe Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Hvor får man egentlig kjøpt tapet i Oslo nå. Jeg har vært på Ikea og Maxbo og der har de ikke. Et sted uten trapper altså ) 0 Siter
Nyttårsjenta' Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Interiørland, Jernia, fargehandlere 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Skrevet 17. oktober 2006 Interiørland, Jernia, fargehandlere takk ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 takk ) Maxbo på Alnabru har MASSE tapet. I alle mulige farger og mønstre 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Maxbo på Alnabru har MASSE tapet. I alle mulige farger og mønstre og det er uten trapper 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Skrevet 17. oktober 2006 Maxbo på Alnabru har MASSE tapet. I alle mulige farger og mønstre Det høres veldig bra ut. Men du vet ikke noe i sentrum altså, det er mye enklere å komme dit, slipper drosje og slikt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Skrevet 17. oktober 2006 og det er uten trapper hehe, bra ) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 takk ) Tror det må være en rimelig stor Jerniabutikk om den skal føre tapeter, for jeg har aldri hørt om at de har det i sitt sortiment, og jeg har jobbet i en slik butikk (men en liten en). 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Det høres veldig bra ut. Men du vet ikke noe i sentrum altså, det er mye enklere å komme dit, slipper drosje og slikt. Nei det vet jeg ikke dessverre. Bare nettopp vært på Alna og så dem hadde rull på rull av alt mulig 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Skrevet 17. oktober 2006 Nei det vet jeg ikke dessverre. Bare nettopp vært på Alna og så dem hadde rull på rull av alt mulig Da får jeg heller få med meg noen dit ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Da får jeg heller få med meg noen dit ) Får håpe du finner det du er ute etter 0 Siter
morsan Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Tror det må være en rimelig stor Jerniabutikk om den skal føre tapeter, for jeg har aldri hørt om at de har det i sitt sortiment, og jeg har jobbet i en slik butikk (men en liten en). Senest i går var jeg i en Jerniabutikk som hadde tapeter! men dette er en av dem som er mer velutstyrt hva gjelder jern- og byggvare, og adskillig mindre av kjøkkenting og stæsj ;-) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Senest i går var jeg i en Jerniabutikk som hadde tapeter! men dette er en av dem som er mer velutstyrt hva gjelder jern- og byggvare, og adskillig mindre av kjøkkenting og stæsj ;-) Ah. Forklarer saken De "vanlige" jerniabutikkene holder seg vel gjerne til verktøy og maling, ikke byggverk og sånt. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Skal du pusse opp? Jeg har kjøpt tapet hos fargehandlere, eller dvs sambo kjøpte tapet der, og jeg grøsser enda ved tanken på fargen ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Skrevet 17. oktober 2006 Skal du pusse opp? Jeg har kjøpt tapet hos fargehandlere, eller dvs sambo kjøpte tapet der, og jeg grøsser enda ved tanken på fargen ;o) Jeg har også lyst å tapetsere den ene veggen på soverommet og male de to andre, men jeg har enda tilgode til å finne tapet i noen butikk. Den siste veggen er bare skyvedørsgarderobe. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har også lyst å tapetsere den ene veggen på soverommet og male de to andre, men jeg har enda tilgode til å finne tapet i noen butikk. Den siste veggen er bare skyvedørsgarderobe. Det er moro og få litt ny farge på veggene. Nå er det en stund siden jeg kjøpte tapet, men vet at svigers kjøpte også på fargehandel, og det er ikke så lenge siden. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Her har dem også tapet http://www.agerup.no/ 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Skrevet 17. oktober 2006 Det er moro og få litt ny farge på veggene. Nå er det en stund siden jeg kjøpte tapet, men vet at svigers kjøpte også på fargehandel, og det er ikke så lenge siden. Jeg flyttet inn i en helt hvit leilighet og nå begynner jeg å bli lei. Har malt kjøkkenet og rommet til minstemann men resten er fremdeles hvitt og det begynner nå å bli kjedelig. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Skrevet 17. oktober 2006 Her har dem også tapet http://www.agerup.no/ Hjertlig ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg flyttet inn i en helt hvit leilighet og nå begynner jeg å bli lei. Har malt kjøkkenet og rommet til minstemann men resten er fremdeles hvitt og det begynner nå å bli kjedelig. Hvitt blir litt kaldt i lengden ja. Og så hjelper det på humøret med litt forandring. I allefall for oss som er mye hjemme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.