Gå til innhold

Noe galt med Netcom idag?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Garantien var bare på et par-tre måneder. Eller var det en måned. Noe sånt.

For det sjekket jeg da jeg fant ut at skjermen på forsiden var dårlig, med masse striper. Det var ikke så farlig, derfor gadd jeg ikke gjøre noe med det.

Men nå er det verre.

Foreløpig så låner jeg datteren min sin, det er min gamle, og hun bruker den omtrent ikke likevel.

Kanskje nissen har med seg en ny mobil til meg. ;-)

Nissen din er både snill og kjekk, så han kommer nok med en flott presang til deg ;-)

Skrevet

Nissen din er både snill og kjekk, så han kommer nok med en flott presang til deg ;-)

hehe, det stemmer. Du skjønte den ja. ;-)

*S*

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161103840' post='3345104]

Min funker (heldigvis) ;)

Heldigen...

*snufs*

Skrevet

Eh? Kjøpte du den brukt?

Alle nykjøpte elektriske artikkel skal ha en garanti på minimum ett år?

Syns jeg husker det, men kanskje det var angrefristen som var på så kort tid da.

Må kanskje sjekke litt da. Men jeg tror ikke jeg gidder å sende den inn, det blir bare krøll av. Får se om det er en chess-butikk i nærheten, ellers får jeg vente på nissen...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

hehe, det stemmer. Du skjønte den ja. ;-)

*S*

Ja, jeg har møtt han, vet du :-D

Gjest Calóni
Skrevet

Syns jeg husker det, men kanskje det var angrefristen som var på så kort tid da.

Må kanskje sjekke litt da. Men jeg tror ikke jeg gidder å sende den inn, det blir bare krøll av. Får se om det er en chess-butikk i nærheten, ellers får jeg vente på nissen...

Det var nok definitivt angrefristen, ja. De er pliktige til å ha 14 dagers angrerett på produkter kjøpt på nett, men det kan være at disse hadde forlenget den.

Du taper jo ingenting på å sende den inn, og håpe på det beste, da :) Hør om noen har en telefon du kan låne i mens. Mange har en gammel en liggende.

Skrevet

Heldigen...

*snufs*

Men du kan jo klage :)

Ringe/maile forhandleren du kjøpte med feks :)

Skrevet

Nja, jeg har netcom og alt har funket helt fint her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...