Gå til innhold

Ekstraslag i hjartet

Anbefalte innlegg

Gjest Noe som hjelper?
Skrevet

Noen som vet hva som forårsaker ekstraslag på hjertet? Har hatt det noen uker nå, og kjenner det spesiellt godt når jeg skal prøve å sove. Er veldig ubehagelig. Følest ut som hjertet stopper.

Gjest Noe som hjelper?
Skrevet

Du bør ta deg en tur til legen....

Har vært med legen da og tatt masse prøver. Slike ekstraslag skal være ufarlig, men vet ikke hva det kommer av.

Skrevet

Har vært med legen da og tatt masse prøver. Slike ekstraslag skal være ufarlig, men vet ikke hva det kommer av.

Innimellom pumper ikke hjertet ut blodet godt nok, slik at hjertet fylles ekstra mye til neste slag. Da føles dette hjerteslaget som et ekstrabank eller et voldsomt trøkk. Helt ufarlig om det ikke skjer absolutt hele tiden.

Er det noe slikt som dette du mener?

Skrevet

Kanskje du mangler magnesium?

Min mann hadde også slike ekstraslag. En gang ringte jeg til og med etter sykebil, da han trodde han fikk hjerteinfarkt.

Han gikk til utredninger etterpå, men fikk samme beskjed som deg.

Etterpå leste han om at magnesium skulle hjelpe og det gjorde det. Han er helt kvitt ekstraslagene.

Gjest Noe som hjelper?
Skrevet

Innimellom pumper ikke hjertet ut blodet godt nok, slik at hjertet fylles ekstra mye til neste slag. Da føles dette hjerteslaget som et ekstrabank eller et voldsomt trøkk. Helt ufarlig om det ikke skjer absolutt hele tiden.

Er det noe slikt som dette du mener?

Jeg kjenner det opptil 20 ganger i løpet av et døgn. Følest først ut som hjertet stopper, og så et kjempesmell. Får svar på prøvene jeg tok i morgen, så da vet jeg kanskje mer. Men kan ikke forstå hvorfor jeg plutselig skulle få dette nå.

Skrevet

Jeg kjenner det opptil 20 ganger i løpet av et døgn. Følest først ut som hjertet stopper, og så et kjempesmell. Får svar på prøvene jeg tok i morgen, så da vet jeg kanskje mer. Men kan ikke forstå hvorfor jeg plutselig skulle få dette nå.

Det høres ikke direkte normalt ut syns jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...