Gå til innhold

Støvletter for overvektige??

Anbefalte innlegg

Gjest sally mn
Skrevet

Jeg er overvektig og har dermed tykkere ben enn normalt... Har vært på endel skobutikker å prøvd støvletter men de er for trange... Kan jeg bare se langt etter å bruke støvletter siden jeg er tykk??

Skrevet

På en del klesbutikker for store størrelser har de også støvletter med ekstra vidde i skaftet. Prøv å lete der.

Skrevet

Jeg bruker skoletter fordi jeg har tykke legger i forhold til størrelse på sko, (bruker størrelse 35) og i den størrelsen er skaftene på støvlettene alt for smale til de passer mine legger.

En trenger ikke å være overvektig for ikke å finne støvletter som passer.

Hilsen

Skrevet

Hvis støvlene er av skinn så vil de ofte kunne blokke dem opp. Er mange normalvektige som har tykkere legger en vanlige støvletter også, pga feks muskler

lalala1365380457
Skrevet

hvor bor du? for jeg så at en klesbutikk i trondheim som selger store klær hadde begynt å ta inn støvletter som var bred i foten.

Skrevet

http://www.duoboots.com/

Her kan du bestille så det passer akkurat både rundt leggen og ellers :o)

Ikke dyrt heller.

Ellers kan du gå til skomaker og sette inn kile bak på støvletten, dette har jeg gjort i mange år. Funker helt fint. Kilen er en strikk, så det blir behagelig også.

Skrevet

Om det ikek er for å holde varmen så er jo da skoletter et alternativ.

Skrevet

Prøv å finn en skobutikk som selger dette merket, da kan du være heldig: www.klaveness.no

Gjest Princess Peach
Skrevet

Henger meg på Maya og anbefaler duoboots! Bestilte derfra i fjor, og driver og teller på knappene om jeg skal kjøpe et par i år også. :)

Gjest det er håp :)
Skrevet

Nå har flere og flere butikker tatt inn støveletter som har XL og XXL i leggen.

Jeg kjøpte meg HØYE støvletter akkurat (dyre ... 1800,-).... de står litt langt unna nå, husker ikke merket, det var iallefall ikke Klaveness ..... det er mer kjerringstøvletter som de sa i butikken.

Ellers vet jeg at de som selger klesmerket Zizzi (store størrelser) også tar inn støvletter for oss med store legger.

Duoboots er også et fint alternativ :) blir omtrent samme prisen som om du kjøper de i butikken.

Skrevet

Henger meg på Maya og anbefaler duoboots! Bestilte derfra i fjor, og driver og teller på knappene om jeg skal kjøpe et par i år også. :)

Kan du si noe om støvlettene er store eller små i størrelsen? Lurer på om jeg skal bestille, men jeg bruker alt fra 37 til 39 i sko. Legger er jo grei, den oppgis jo i cm.

tzatziki1365380058
Skrevet

http://www.duoboots.com/

Her kan du bestille så det passer akkurat både rundt leggen og ellers :o)

Ikke dyrt heller.

Ellers kan du gå til skomaker og sette inn kile bak på støvletten, dette har jeg gjort i mange år. Funker helt fint. Kilen er en strikk, så det blir behagelig også.

Mye fint her!

Bestiller du fra Danmark eller direkte fra UK?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kan du si noe om støvlettene er store eller små i størrelsen? Lurer på om jeg skal bestille, men jeg bruker alt fra 37 til 39 i sko. Legger er jo grei, den oppgis jo i cm.

De var store i str., jeg bruker vanligvis 38, men burde egentlig hatt 37 i de støvlettene.

Skrevet

De var store i str., jeg bruker vanligvis 38, men burde egentlig hatt 37 i de støvlettene.

Takk for svar.

Skulle inn å bestille nå, men ser at sidene er endret siden sist jeg var der, og de støvlettene jeg hadde sett meg uthar forsvunnet, fillern!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...