Gå til innhold

DOL-treff på Super'n!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der var jammen meg både asterix, KruskaKli og Pepe, gitt! :-D

Men kunne ikke se snurten av Porzak - bare Paracet...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• hare1365380455

5

• Sofline

4

• flisa

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og Persille? :-)

Ahhhh!

*slår seg til hodet*

Gjest Shira12
Skrevet

He he, jeg skjønte ikke helt den først, tenkte at så moro at hun traff dolere, men Pepe... Det var vel ett lite troll.

Så begynte endelig de små grå og fungere LOL

Skrevet

He he, jeg skjønte ikke helt den først, tenkte at så moro at hun traff dolere, men Pepe... Det var vel ett lite troll.

Så begynte endelig de små grå og fungere LOL

Det er stunder da man tenker at man har vært for mye på dol, og en av dem er når man ser potetposen med "asterix" på uten å tenke på middag! ,-)

Skrevet

Salta Kvarn? Er det kjeks?

Har du ikke hørt om kruskakli før altså? Det er litt sånn pulveraktig, men grovt, og man kan blande det i brøddeigen for eksempel. Tror kanskje det er laget av skallet på hvetekornene...?

Skrevet

Har du ikke hørt om kruskakli før altså? Det er litt sånn pulveraktig, men grovt, og man kan blande det i brøddeigen for eksempel. Tror kanskje det er laget av skallet på hvetekornene...?

Det som er litt sånn grønnaktig pakke med en litt 80-talls-dame på?

Skrevet

Det som er litt sånn grønnaktig pakke med en litt 80-talls-dame på?

Nå er det utrolig mange år siden jeg har kjøpt det, så jeg aner ikke vhordan pakka ser ut i dag,

Men mener å huske at den var hvit med brunaktig gammeldags motiv, litt ala disse tallerknene med romantiske landsens motiver på.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, jeg har ikke hørt om det.

Jeg trodde det bare var KKKK som hadde laget en vanskelig bokstavkombinasjon.

Skrevet

Nei, jeg har ikke hørt om det.

Jeg trodde det bare var KKKK som hadde laget en vanskelig bokstavkombinasjon.

;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Det er stunder da man tenker at man har vært for mye på dol, og en av dem er når man ser potetposen med "asterix" på uten å tenke på middag! ,-)

He he, sant det!

Skrevet

LOL

Tok jammen meg tid før jeg skjønte poenget her.... :-)

Morsomt!

Skrevet

Gødd, det tok litt vel lang tid før jeg tok den der! Betyr det at jeg er for mye på DOL eller?

Jeg tenkte du nok kunne ha truffet asterix og karikruskakli på super'n, men innbiller meg at de bor på ulike kanter av landet. Når du hadde sett pepe også, begynte jeg å ane ugler i mosen...

Skrevet

Gødd, det tok litt vel lang tid før jeg tok den der! Betyr det at jeg er for mye på DOL eller?

Jeg tenkte du nok kunne ha truffet asterix og karikruskakli på super'n, men innbiller meg at de bor på ulike kanter av landet. Når du hadde sett pepe også, begynte jeg å ane ugler i mosen...

KARIkruskakli??

*ler*

Skrevet

Hoho! Den var fin - og med tilleggene under her (Persille og laban), så ble det jo litt av en gjeng.

Du så ikke et Hårek-blad der jeg stod med kjevlet også, da? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...