Gå til innhold

DOL-treff på Super'n!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, og det var der det skar seg da, det med den stille delen....

Det tar seg sikkert opp når du kommer på det ballet! ;-)

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• hare1365380455

5

• Sofline

4

• flisa

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bare godt at hun ikke så meg (hare) liggende død i disken.... ;)

Tjihi :-)

Når jeg først har deg her - begynte akkurat på Sorgenfri nå, av Jo Nesbø. Håper den er like god som de andre jeg har lest av ham :-)

Skrevet

Er det ikke det hun heter da?

Er det det?? Nå begynner jeg sannelig å lure på om jeg lider av alzemheimer light her...

*hihi*

Gjest Calóni
Skrevet

Alle husmødre med respekt for seg selv har da hørt om Kruskakli -kjære venn! :)

Jeg bare måpte jeg, når søsteren min tok fram en pakning med Kruskakli når hun skulle bake. For jeg trodde bare at det var et sært nick, og rakk å danne noen teorier om at hun hadde fått noe mel kalt opp etter seg, før jeg fikk forklaringen :P

Skrevet

Er det det?? Nå begynner jeg sannelig å lure på om jeg lider av alzemheimer light her...

*hihi*

Jeg leste henne lenge som KariKarusell...

Skrevet

Jeg leste henne lenge som KariKarusell...

Hehe, skulle tro vi hadde leseproblemer ;-)

Skrevet

Hehe, skulle tro vi hadde leseproblemer ;-)

Det kan godt gå litt fort i svingene ja... :-)

Gjest Persille
Skrevet

Det tar seg sikkert opp når du kommer på det ballet! ;-)

Alt kler den smukke ;)

Skrevet

Jeg bare måpte jeg, når søsteren min tok fram en pakning med Kruskakli når hun skulle bake. For jeg trodde bare at det var et sært nick, og rakk å danne noen teorier om at hun hadde fått noe mel kalt opp etter seg, før jeg fikk forklaringen :P

*LOL*

Skrevet

Eventuelt en artikkel i Sjå & Høyr om Skal vi danse-Gyda! ;-)

Ja - det har du jammen rett i. :-)

Hun heter vel noe med svela også - helt til å spise opp. ;-)

hare1365380455
Skrevet

Tjihi :-)

Når jeg først har deg her - begynte akkurat på Sorgenfri nå, av Jo Nesbø. Håper den er like god som de andre jeg har lest av ham :-)

Jeg likte den godt, men jeg håper du leser bøkene i rekkefølge? :)

hare1365380455
Skrevet

Du er sjelden vare i norske butikker! ;-)

Unntatt like før påske, da!

Jeg må prøve å holde meg langt unna når påsken nærmer seg, da.... Da får jeg heller bli en påskehare som legger ut egg! ;) *vil ikke bli middagsmat*

Skrevet

Jeg likte den godt, men jeg håper du leser bøkene i rekkefølge? :)

Leste først Rødstrupe (etter din anbefaling tror jeg), så Frelseren, så nå Sorgenfri.

Vet at jeg hopper litt da...

hare1365380455
Skrevet

Leste først Rødstrupe (etter din anbefaling tror jeg), så Frelseren, så nå Sorgenfri.

Vet at jeg hopper litt da...

Jeg ville nå lest i rekkefølge... Særlig de bøkene som kalles Oslo-triologien. Men men ...;) Håper du liker boken da! Jeg syntes den var veldig spennende.... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...