Gå til innhold

Bruspulveryoghurt ;-P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har smakt den nye yoghurten fra Yoplait, den som selges i 4-pack med smak av jordbær og smak av mango.

Og den jordbæryoghurten smaker så godt! Den minner om bruspulveret som fantes før...

Nå går det nesten bare i bruspulveryoghurt her. Ny favoritt! s*

Gjest Shira12
Skrevet

Da må jeg nesten teste den ut, høres jo himmelsk god ut slik du beskriver den :o)

Mangosmaken da? Var den spiselig?

Skrevet

Da må jeg nesten teste den ut, høres jo himmelsk god ut slik du beskriver den :o)

Mangosmaken da? Var den spiselig?

Ja, den var god den og. Men litt store biter oppi syns jeg.

Skrevet

Jeg ble så inspirert at jeg kjøpte ista. Men tror jeg kjøpte feil. Var med eple og noe, den jeg kjøpte

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161113474' post='3345417]

Jeg ble så inspirert at jeg kjøpte ista. Men tror jeg kjøpte feil. Var med eple og noe, den jeg kjøpte

uff nei, det var ikke med eple.

Du ble nok litt for ivrig der, Angelica. ;-P

Neste gang må du se etter den som heter jorbær mango. :-)

Skrevet

uff nei, det var ikke med eple.

Du ble nok litt for ivrig der, Angelica. ;-P

Neste gang må du se etter den som heter jorbær mango. :-)

*Notere ned*

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, den var god den og. Men litt store biter oppi syns jeg.

Er ikke så glad i store biter, men har god hjelp av hunden til og spise de, hun tar gladelig i mot ;o)

Skrevet

Er ikke så glad i store biter, men har god hjelp av hunden til og spise de, hun tar gladelig i mot ;o)

haha samme her. :-)

Hunden blir kjempeglad for alt han får, så da vanker det noen biter i tillegg til at han får slikke begeret etterpå. :-)

Gjest Shira12
Skrevet

haha samme her. :-)

Hunden blir kjempeglad for alt han får, så da vanker det noen biter i tillegg til at han får slikke begeret etterpå. :-)

Guttungen var ikke så gammel da hunden kom, og da satt den fint og ventet på at han skulle spise yoghurten sin, så ble han slikket av bikkja fra topp til tå etterpå.

Og begge var storfornøyde med den ordningen ;o)

Skrevet

Guttungen var ikke så gammel da hunden kom, og da satt den fint og ventet på at han skulle spise yoghurten sin, så ble han slikket av bikkja fra topp til tå etterpå.

Og begge var storfornøyde med den ordningen ;o)

*LOL*

Syns jeg ser det. :-D

Høres ut som en flott løsning, hehe. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...