Gå til innhold

Telenor - noen som vet om dette stemmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter ny mobil, på billigst mulig måte.. oppdaget i dag den tlf jeg helst vil ha, det er nå et tilbud på den i kombinasjon med det abonnementet jeg har fra før. Helt perfekt!

Men så var det visst et problem da jeg skulle betale - bindingstiden min på 12 mnd er enda ikke over, det betyr at jeg ikke får benytte dette tilbudet selv om jeg ikke bytter abonnement!

Spurte ekspeditøren om han var heelt sikker på dette, og det var han. Enten må jeg bryte abonnementet og betale gebyr og deretter melde deg inn igjen, eller kjøpe tlf til full pris uten binding.

Nei takk. Eller så kan du jo ringe Telenor kundeservice og høre med dem.

Nei takk. Da spør jeg heller her, Noen som vet om dette stemmer??

lalala1365380457
Skrevet

vet ikke helt telenor sine regler, men f.eks. hos tele2 har man lov å forlenge bindingstiden en gang.

Skrevet

vet ikke helt telenor sine regler, men f.eks. hos tele2 har man lov å forlenge bindingstiden en gang.

Æsj, det ender vel med at jeg må ringe dem..

lalala1365380457
Skrevet

Æsj, det ender vel med at jeg må ringe dem..

send de en mail om det går? eventuellt kanskje de har en netthandel med svar? for det var på tele2's netthandel jeg fant opplysningen..

Skrevet

send de en mail om det går? eventuellt kanskje de har en netthandel med svar? for det var på tele2's netthandel jeg fant opplysningen..

Ringte nå og det tok faktisk bare 4 min å komme gjennom. En utrolig sløv kundebehandler som hørtes ut som han bare trakk på skuldrene av spørsmålet mitt.. Og det stemmer visst at jeg ikke kan benytte tilbudet. Sleipt. :-(

Skrevet

Jeg var utsatt for det samme i fjor, måtte vente til bindingsåret var over.

Skrevet

Jeg var utsatt for det samme i fjor, måtte vente til bindingsåret var over.

Æsj, hater å vente når jeg først har bestemt meg for noe. Arg!

:-)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg har forlenget bindingstiden utallige ganger både på mitt og mamma sitt abonnement uten problemer - og vi har Telenor begge to.

Mulig de har endret det da...

Skrevet

Jeg har forlenget bindingstiden utallige ganger både på mitt og mamma sitt abonnement uten problemer - og vi har Telenor begge to.

Mulig de har endret det da...

De har sikkert funnet ut at det ikke lønner seg for dem. På en eller annen måte. Er stuck med verdens dårligste mobil! :-(

Skrevet

Det høres veldig rart ut. Jeg synes ofte det står som krav: må bytte til xxx abonnement eller forlenge eksisterende abonnement.

Jeg ville gått til en annen ekspedient og sagt: "jeg vil gjerne ha den telefonen, og jeg har allerede abonnementet, så jeg skal bare forlenge bindingstiden." Det er utrolig mye uvitenhet ute og går blant ekspedienter.

Skrevet

Det høres veldig rart ut. Jeg synes ofte det står som krav: må bytte til xxx abonnement eller forlenge eksisterende abonnement.

Jeg ville gått til en annen ekspedient og sagt: "jeg vil gjerne ha den telefonen, og jeg har allerede abonnementet, så jeg skal bare forlenge bindingstiden." Det er utrolig mye uvitenhet ute og går blant ekspedienter.

Ringte Telenor. Får ikke benytte tilbudet gitt. Sleipe folk.

Skrevet

Ringte Telenor. Får ikke benytte tilbudet gitt. Sleipe folk.

Idioter... :-)

Skrevet

Jeg tror ikke man har lov til å gi folk bindingstid på mer enn ett år. Og da blir det vanskelig å forlenge bindingstiden før den er over. Men for lenge siden fikk jeg vite at hos Netcom kunne man binde seg på nytt når det var gått ti måneder av bindingstiden.

".........................................."

lalala1365380457
Skrevet

Ringte nå og det tok faktisk bare 4 min å komme gjennom. En utrolig sløv kundebehandler som hørtes ut som han bare trakk på skuldrene av spørsmålet mitt.. Og det stemmer visst at jeg ikke kan benytte tilbudet. Sleipt. :-(

det var dårlig ja! rart egentlig at de ikke ønsker at kundene skal binde seg enda lengre..

Skrevet

Æsj, hater å vente når jeg først har bestemt meg for noe. Arg!

:-)

Helt enig. Da det samme skjedde meg i fjor var det datteren min som fikk den telefonen jeg kjøpte (399kr.), hun ønsket seg så veldig denne mobilen. Jeg måtte binde meg for nok et år, men går heldigvis ut i disse dager for nå har min gamle mobil sett sine bedre dager og jeg ønsker meg en ny. Denne gang er det JEG som skal ha telefonen.

Greit nok å binde seg for er fornøyd med Telenor, særlig det nye med Fri Familie.

Har begynt såvidt å følge med på mobilannonsering, men kan ikke finne noen abonnementer med Fri20, er jo bare Fri120. Det er dumt for Fri20 passer meg, 49kr. mnd. og 20 ringeminutter. Ringer ikke så mye, men blir en del sms da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...