Gå til innhold

Dramatisk Lårstrekk

1Birk

Anbefalte innlegg

Hei.

I dag var jeg i en innendørshall og spilte bedriftsfotball. Halvveis fikk jeg en voldsom strekk/ avrivning bak på låret nærmere bestemt virker det som smertene ligger i festet Bakre lårmuskel-rumpemuskel. Smertene var meget sterke de første 2 timene, men ble døyvet med Paralgin Forte. Nå 3 timer etter har jeg fremdeles tore smerter ved minmal bevegelse. Kan de si meg noe om jeg bør dra til lege eller er dette en skade som leger seg selv med ro.

Mvh. V.B. Gundersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en tur til legevakta du, så du får tatt noen bilder av skaden. I verste fall må det opereres... i motsatt fall må du belage deg på å holde strekken i ro i lange tider..

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...