1Birk Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei. I dag var jeg i en innendørshall og spilte bedriftsfotball. Halvveis fikk jeg en voldsom strekk/ avrivning bak på låret nærmere bestemt virker det som smertene ligger i festet Bakre lårmuskel-rumpemuskel. Smertene var meget sterke de første 2 timene, men ble døyvet med Paralgin Forte. Nå 3 timer etter har jeg fremdeles tore smerter ved minmal bevegelse. Kan de si meg noe om jeg bør dra til lege eller er dette en skade som leger seg selv med ro. Mvh. V.B. Gundersen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ta en tur til legevakta du, så du får tatt noen bilder av skaden. I verste fall må det opereres... i motsatt fall må du belage deg på å holde strekken i ro i lange tider.. God bedring! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.