Gå til innhold

ser engleaktig ut

Anbefalte innlegg

Gjest vil bli tøffere
Skrevet

Ser veldig søt og uskyldig ut. Har blå øyne og naturlig lyst halvlangt oppklipt krøllete hår.

Bruker kun øyensverte til daglig og føler meg som synnøve solbakken.

Har begynt å slette håret og det har gitt meg en tøffere hårfrisyre.

Kles messig bruker jeg aldri rosa eller sånne spesielt søte klær, men for tiden er jeg ikke så fryktelig opphengt i klær. Blir mest dongeri og genser.

Er over 30 år og har lyst å se litt råere ut, har alltid blitt tatt for ei sånn uskyldig og snill jente. Folk gjetter føskolelærer eller sykepleier når de ser meg, noe som også stemmer.

Men nå vil jeg bli røff og frekk. HVa gjør jeg?

Skrevet

Jeg har også alltid sett engleaktig ut. Mitt mottiltak har vært litt sånn skreddersydd stil: rette skuldre, dressjakke og bukser, små støvler i stedet for sko, og svart. Alltid svart. Eller dongeriblått og svart.

0:)

Gjest vil bli tøffere
Skrevet

takk for tips, men for meg hørtes det litt maskulint ut, liker å fremheve at jeg er kvinne

Gjest kaffedama
Skrevet

litt funk-stil på hårfrysyren kanskje? litt lang pannelugg elns?

og kraftigere markerte øyne?

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161108132' post='3345246]

He he..Høres nesten ut som meg ;)

... og meg...

Kjedelige, men søte! :P

Skrevet

... og meg...

Kjedelige, men søte! :P

Akkurat! :D

*High five*

Skrevet

takk for tips, men for meg hørtes det litt maskulint ut, liker å fremheve at jeg er kvinne

Jammen, altså, det er jo nettop vitsen! Kvinnelig, men ikke englebarn.

Mykt og søtt (litt blonde langs blusen), stramt og frekt med kort, svart draktjakke.

:)

Skrevet

Mer øyesminke ihvertfall. Som en annen sa, kjør på med eyeliner. :-)

Skrevet

Hvorfor vil du endre image da - bare for at andre skal tro du er noe du ikke er?

Clue1365380406
Skrevet

Ta på mer øyesminke, men vær litt forsiktig med eyeliner. Du er lys i både hår og hud, antagelig, og da ser fort for hardt og fjortis ut med for mye svart rundt øynene.

Prøv heller en øyeskygge i en dus farge, den kan du også bruke under øynene som en dus eyeliner

Sats også på en god lipgloss, og få litt farge i kinnene med rouge evt solpudder.

Håret kan du klippe opp litt, få frisøren til å vise deg hvordan du kan style det røffere.

Klær! Her har du alle muligheter. Bukse og genser er kejdelig på alle. Bruk bluser med en tøff vest utenpå, det går til både dongeri og andre bukser. Varier med lange gensere/kjolegensere med bredt belte i livet....da kan du også bruke bare tights under, og høye støvletter evt ankelboots.

Disse genserne får du i alle mulige fasonger. Jeg liker dem også ermeløse. Da kan du bruke bluse eller en tynn genser under.

Eller hva med skjørt? Det finnes jo både fine skjørt og røffe skjørt. Blir bra med bluse/vest eller en bluse/skjorte og en tøff jakke til, evt grovstrikket kort eller lang jakke.

Smykker, her er det masse godsaker! Lange kjeder, kortere smykker som gjør seg fint i halsgropen, øreringer: blikkfang eller ikke, velg og vrak, men spør gjerne i butikken hva som passer til deg og stilen du vil ha.

Sats

Skrevet

Hvorfor skal du bli det da? Hvis du er litt rå under overflaten så er det jo enda tøffere at du ser ut som en engel:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...