Gå til innhold

Og her er handlelisten :)

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161111120' post='3345303]

*LOL*

Lyst til å komme og jobbe hos meg en dag eller to? :)

Nja. Spørs hvor lurt det er. Ungene blir så lei seg når jeg drar. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og du er selvfølgelig hjertelig velkommen til å leke deg når som helst - gjerne med barna om du synes det er morsommere enn med kompisene ;)

Spørs hvor bra det er for bisnissen når foreldra ser en fullvoksen mann, som ikke er ansatt der, leke rundt i apparatene, dag etter dag. :)

Skrevet

Nja. Spørs hvor lurt det er. Ungene blir så lei seg når jeg drar. :)

Da får du vel bare bli her da ;)

Gjest Persille
Skrevet

Spørs hvor bra det er for bisnissen når foreldra ser en fullvoksen mann, som ikke er ansatt der, leke rundt i apparatene, dag etter dag. :)

Vel - jeg har jo tre allerede? Bortsett fra at de er ansatt da...

Men jeg kan si du brenner sånn for arbeide med barn, at du jobber hos oss bare for å bidra til å utvikle deres små håpefulle - sånt liker de :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161120722' post='3345718]

Da får du vel bare bli her da ;)

Nja, da må jeg overtale et hockeylag og Alex til å flytte med, og jeg veit ikke hvor enkle de er å be. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vel - jeg har jo tre allerede? Bortsett fra at de er ansatt da...

Men jeg kan si du brenner sånn for arbeide med barn, at du jobber hos oss bare for å bidra til å utvikle deres små håpefulle - sånt liker de :)

Kanskje jeg burde søke jobb som barnehageonkel. Det hadde vært noe!

Jeg antar det er såpass til kjønnsfordelte arbeidsoppgaver at kvinnene tar seg av bleieskiften?

Skrevet

Jeg antar det er såpass til kjønnsfordelte arbeidsoppgaver at kvinnene tar seg av bleieskiften?

Hehe, ta deg heller jobb på SFO, der slipper du bleieskift og så får du bryna deg med småguttene.

Eldstemannen min gjør det ved siden av studiene og trives kjempegodt.

*prøver å lure SDD til å finne ny jobb*

Skrevet

Hehe, ta deg heller jobb på SFO, der slipper du bleieskift og så får du bryna deg med småguttene.

Eldstemannen min gjør det ved siden av studiene og trives kjempegodt.

*prøver å lure SDD til å finne ny jobb*

Hvordan får man jobb på SFO? Jeg ser aldri noen stillinger utlyst. Jeg trives nemlig med å jobbe med barn og ville være perfekt ved siden av studier neste år.

Skrevet

Hvordan får man jobb på SFO? Jeg ser aldri noen stillinger utlyst. Jeg trives nemlig med å jobbe med barn og ville være perfekt ved siden av studier neste år.

Det vet jeg sannelig ikke. Jeg har en venninne som jobber på SFO også men hun ble beordret dit.

Tror det står annonsert som vanlig under kommunens utlyste stillinger.

Skrevet

Det vet jeg sannelig ikke. Jeg har en venninne som jobber på SFO også men hun ble beordret dit.

Tror det står annonsert som vanlig under kommunens utlyste stillinger.

Jeg bør kanskje sjekke kommunens hjemmesider... Takk for svar! :-)

Gjest Persille
Skrevet

Selvfølgelig - her kjører vi gammelt kjønnsrollemønster, det har fungert i uminnelige tider!

Skrevet

Nja, da må jeg overtale et hockeylag og Alex til å flytte med, og jeg veit ikke hvor enkle de er å be. :)

Skal ta meg en prat med de, jeg. Jeg har unike overtalelsesevner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...