GoodTimes Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Æsj, nå er tida for å slå på panelovnene her. Jeg er støvallergiker, og gruer meg mer og mer for hvert år. Svir i nesa, tørr i halsen og renner av øynene. Gammel enebolig, godt isolert, men langt fra all fjernvarme og vannbåren varme osv. Panelovnene er tjue år gamle, de fleste i første etasje funker bare på de to øverste trinnene nå (2+3). Jeg tenker at man må kunne skifte dem ut med nye. Det må da i alle fall være mindre støv i dem ... Noen med peiling på merke og om det nå for tida fins vanlige panelovner som ikke samler støv inni? 0 Siter
Søssa Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Her finner du sikkert noe du kan bruke. Selv har jeg de som står under Enøk ovn og er godt fornøyd. http://www.nobo.no/index.php?option=com_content&task=view&id=41&Itemid=92 0 Siter
GoodTimes Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Skrevet 18. oktober 2006 Hva med å installere radiatorer? I wish. Nei, vi har ikke råd til å gjøre noe sånt som å installere radiatorer på lenge. Men takk for link til panelovner. I dag skal jeg iføre meg munnbind og briller og prøve å vaske bak alle de gamle ovnene, noe som sjølsagt skulle vært gjort for en måned siden ... Logger jeg meg ikke på etter klokka tre, ligger jeg med allergisjokk under sofaen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.