Gå til innhold

Panelovner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, nå er tida for å slå på panelovnene her. Jeg er støvallergiker, og gruer meg mer og mer for hvert år. Svir i nesa, tørr i halsen og renner av øynene.

Gammel enebolig, godt isolert, men langt fra all fjernvarme og vannbåren varme osv. Panelovnene er tjue år gamle, de fleste i første etasje funker bare på de to øverste trinnene nå (2+3).

Jeg tenker at man må kunne skifte dem ut med nye. Det må da i alle fall være mindre støv i dem ...

Noen med peiling på merke og om det nå for tida fins vanlige panelovner som ikke samler støv inni?

Skrevet

Hva med å installere radiatorer?

I wish. Nei, vi har ikke råd til å gjøre noe sånt som å installere radiatorer på lenge.

Men takk for link til panelovner.

I dag skal jeg iføre meg munnbind og briller og prøve å vaske bak alle de gamle ovnene, noe som sjølsagt skulle vært gjort for en måned siden ...

Logger jeg meg ikke på etter klokka tre, ligger jeg med allergisjokk under sofaen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...