Gå til innhold

"Underjordisk" kvise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå fått en "underjordisk" kvise på haka. Det er ikke en kvise enda, tror jeg, men den er hard og øm. Blir dette en "vanlig" kvise og hvordan får jeg den bort? Det gjør faktisk litt vondt..

Fortsetter under...

Skrevet

Uff ja, underjordiske er som regel vonde og ekle. Ikkje mykje å gjere med dei enda, så vidt eg veit. Av og til kjem dei til overflata, av og til går dei bort av seg sjølv, sånn har det i alle fall vore med meg. Kva du enn gjer, ikkje begynn å herje med ho for å få hol osv, det gjer berre vondt verre.

Skrevet

Uff ja, underjordiske er som regel vonde og ekle. Ikkje mykje å gjere med dei enda, så vidt eg veit. Av og til kjem dei til overflata, av og til går dei bort av seg sjølv, sånn har det i alle fall vore med meg. Kva du enn gjer, ikkje begynn å herje med ho for å få hol osv, det gjer berre vondt verre.

Men hva er det egentlig for noe? Og hvorfor kommer de? Ja, kanskje dumme spm :)

Skrevet

Har du hydrokortison i skapet kan du smøre med det.

Nei har ikke det. Hva er det og hvor får jeg kjøpt det? Kan jo være kjekt å ha.. :)

Skrevet

Nei har ikke det. Hva er det og hvor får jeg kjøpt det? Kan jo være kjekt å ha.. :)

Apotek. Ikke sikkert den klarer å trenge helt ned i en dyp, underjordisk kvise, men det skader ikke å prøve. :-)

Annonse

Skrevet

Ikke pill! Er du uheldig ender du da med et krater som lager et stygt arr som blir der i månedsvis. Du skal bare la den være i fred, så forsvinner den etter en stund.

Skrevet

Apotek. Ikke sikkert den klarer å trenge helt ned i en dyp, underjordisk kvise, men det skader ikke å prøve. :-)

Trenger jeg resept? Og hva er det? Kortison er vel ganske sterkt...?

Skrevet

Ikke pill! Er du uheldig ender du da med et krater som lager et stygt arr som blir der i månedsvis. Du skal bare la den være i fred, så forsvinner den etter en stund.

Mhm.. Skal prøve å la være... Men den er jaggu irriterende!!!! :)

Skrevet

Trenger jeg resept? Og hva er det? Kortison er vel ganske sterkt...?

Det de selger over disk på apoteket er ikke sterkt nok til å kreve resept, den salven jeg tenker på er kun 1%. Kan funke på mye, så som sagt - det skader ikke å prøve. Er ellers ikke mye å få gjort med slike kviser enn å la den gå sin gang. Enten graver den seg ut eller så dreneres den innvendig.

Skrevet

Mhm.. Skal prøve å la være... Men den er jaggu irriterende!!!! :)

Vet hvordan det er...

Skrevet

Det de selger over disk på apoteket er ikke sterkt nok til å kreve resept, den salven jeg tenker på er kun 1%. Kan funke på mye, så som sagt - det skader ikke å prøve. Er ellers ikke mye å få gjort med slike kviser enn å la den gå sin gang. Enten graver den seg ut eller så dreneres den innvendig.

Ok, takk for tips!

Skrevet

Du har min dypeste medfølelse. Jeg fikk en sånn på brystvorten av alle plasser da jeg ammet. Det var eeeenooormt smertefult.

Tiden leger alle sår sies det, så du får være tolmodig :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...