Gjest this is a signature Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Da jeg dusja etter trening på treningssentret idag, la jeg merke til en dame som barberte armhulene og leggene sine i dusjen..Fant det skikkelig ekkelt..Kan ikke folk gjøre dånt hjemme?? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Ække lov der jeg har trent hvertfall. Enig i at det er skikkelig ekkelt. Tetter til sluket også. 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 What, hvorfor gjør man sånt på et treningssenter da? 0 Siter
Patsi Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Godt hun ikke satte igang med intimbarbering, da! :-D 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 "Sånt" skulle det stå.. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Ække lov der jeg har trent hvertfall. Enig i at det er skikkelig ekkelt. Tetter til sluket også. Sånt sier jo seg selv at det gjør man bare ikke.. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Godt hun ikke satte igang med intimbarbering, da! :-D *lol*...Mhm..! 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 What, hvorfor gjør man sånt på et treningssenter da? beats me..Det er vel enkelte som ikke skjønner visse sosiale grenser.. 0 Siter
Gjest Denja Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Ja det var ekkelt. Jeg pleier aldri å dusje på treningssenter. Jeg synes også det er ekkelt å se andre damer nakne. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Ja det var ekkelt. Jeg pleier aldri å dusje på treningssenter. Jeg synes også det er ekkelt å se andre damer nakne. Jeg misliker at folk betrakter meg i dusjen..Såvidt jeg vet er det ingenting galt med meg..Kanskje det er derfor de glor..Jeg hater folk som må dømme og mislike andre for noe de ikke har selv.. 0 Siter
soleil Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg misliker at folk betrakter meg i dusjen..Såvidt jeg vet er det ingenting galt med meg..Kanskje det er derfor de glor..Jeg hater folk som må dømme og mislike andre for noe de ikke har selv.. Innbilsk? 0 Siter
morsan Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Ække lov der jeg har trent hvertfall. Enig i at det er skikkelig ekkelt. Tetter til sluket også. men på den positive side får man da ekstra mye råmateriale til årets julegaver, jf Melonas-sketsjen om sjal laget av hår fra sluket...;-) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 What, hvorfor gjør man sånt på et treningssenter da? En i klassen min gjorde det i dusjen etter gymtimen 0 Siter
Prozak Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Innbilsk? *LOL* Det er jo flott med folk som ikke dusjer etter trening, og som stinker ned trikken/t-banevognen/bussen. Sånnt er voksent :-) "...................................." 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 men på den positive side får man da ekstra mye råmateriale til årets julegaver, jf Melonas-sketsjen om sjal laget av hår fra sluket...;-) *GRØSSE på ryggen* Takk skaru ha!! *legge seg med vonde tanker i hodet* 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 men på den positive side får man da ekstra mye råmateriale til årets julegaver, jf Melonas-sketsjen om sjal laget av hår fra sluket...;-) Melonas er genialt..Pernille Sørensen er Norges morsomste kvinne i mine øyne.. De kommer med en ny sesong nå på lørdag (Melonas) 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 *LOL* Det er jo flott med folk som ikke dusjer etter trening, og som stinker ned trikken/t-banevognen/bussen. Sånnt er voksent :-) "...................................." Hehe..Right? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Innbilsk? And there you go.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.