Gå til innhold

Uhygienisk og ekkelt

Gjest this is a signature

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg dusja etter trening på treningssentret idag, la jeg merke til en dame som barberte armhulene og leggene sine i dusjen..Fant det skikkelig ekkelt..Kan ikke folk gjøre dånt hjemme??

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Speak

5

• flisa

2

• Katt-ja

2

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ække lov der jeg har trent hvertfall. Enig i at det er skikkelig ekkelt. Tetter til sluket også.

Skrevet

What, hvorfor gjør man sånt på et treningssenter da?

Skrevet

Ække lov der jeg har trent hvertfall. Enig i at det er skikkelig ekkelt. Tetter til sluket også.

Sånt sier jo seg selv at det gjør man bare ikke..

Skrevet

Godt hun ikke satte igang med intimbarbering, da! :-D

*lol*...Mhm..!

Skrevet

beats me..Det er vel enkelte som ikke skjønner visse sosiale grenser..

Skrevet

Ja det var ekkelt. Jeg pleier aldri å dusje på treningssenter. Jeg synes også det er ekkelt å se andre damer nakne.

Skrevet

Ja det var ekkelt. Jeg pleier aldri å dusje på treningssenter. Jeg synes også det er ekkelt å se andre damer nakne.

Jeg misliker at folk betrakter meg i dusjen..Såvidt jeg vet er det ingenting galt med meg..Kanskje det er derfor de glor..Jeg hater folk som må dømme og mislike andre for noe de ikke har selv..

Skrevet

Jeg misliker at folk betrakter meg i dusjen..Såvidt jeg vet er det ingenting galt med meg..Kanskje det er derfor de glor..Jeg hater folk som må dømme og mislike andre for noe de ikke har selv..

Innbilsk? :P

Skrevet

men på den positive side får man da ekstra mye råmateriale til årets julegaver, jf Melonas-sketsjen om sjal laget av hår fra sluket...;-)

Gjest Calóni
Skrevet

En i klassen min gjorde det i dusjen etter gymtimen :P

Skrevet

*LOL*

Det er jo flott med folk som ikke dusjer etter trening, og som stinker ned trikken/t-banevognen/bussen. Sånnt er voksent :-)

"...................................."

Skrevet

men på den positive side får man da ekstra mye råmateriale til årets julegaver, jf Melonas-sketsjen om sjal laget av hår fra sluket...;-)

*GRØSSE på ryggen*

Takk skaru ha!! *legge seg med vonde tanker i hodet*

Skrevet

Melonas er genialt..Pernille Sørensen er Norges morsomste kvinne i mine øyne..

De kommer med en ny sesong nå på lørdag :) (Melonas)

Skrevet

*LOL*

Det er jo flott med folk som ikke dusjer etter trening, og som stinker ned trikken/t-banevognen/bussen. Sånnt er voksent :-)

"...................................."

Hehe..Right?

Skrevet

And there you go..:P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...