Gå til innhold

Uhygienisk og ekkelt

Gjest this is a signature

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Speak

5

• flisa

2

• Katt-ja

2

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hadde ikke løftet et øyelokk engang jeg.

Hadde ikke jeg gjort heller men tørte ikke å si det etter alt som står skrevet nedover tråden.

Skrevet

Hadde ikke jeg gjort heller men tørte ikke å si det etter alt som står skrevet nedover tråden.

hihi

Skrevet

Melonas er genialt..Pernille Sørensen er Norges morsomste kvinne i mine øyne..

De kommer med en ny sesong nå på lørdag :) (Melonas)

Pernille er også kjempefin i programmet "Løvebakken"

amerikafareren
Skrevet

Hun vasket vel håret også. Jeg hadde reagert omtrent like mye på begge deler, eller dvs. jeg hadde ikke lagt merke til noen av delene i det hele tatt.

Gjest frydefulle Frida
Skrevet

Syns folk kan la vær å stirre på hva andre gjør i dusjen jeg. Ville ikke barbert meg i en fellesdusj selv, men ville ikke brydd meg om andre gjør det heller.

Skrevet

Uhygienisk fordi du da risikerer å tråkke på andres hår???? Du går kanskje ikke barbeint ute på sommeren????

Skrevet

Uhygienisk fordi du da risikerer å tråkke på andres hår???? Du går kanskje ikke barbeint ute på sommeren????

Om alle skal barbere seg i fellesdusjen så tetter det til sluket ganske raskt, og det kan føre til uhygieniske tilstander ja....

Skrevet

Om alle skal barbere seg i fellesdusjen så tetter det til sluket ganske raskt, og det kan føre til uhygieniske tilstander ja....

Når man barberer legger og armhuler er vel stort sett håra veldig korte. Det tetter vel ikke sluket vil jeg tro.

Men jeg ville ikke valgt å gjøre det selv. Men jeg hadde heller ikke reagert om noen hadde gjort det.

Skrevet

Når man barberer legger og armhuler er vel stort sett håra veldig korte. Det tetter vel ikke sluket vil jeg tro.

Men jeg ville ikke valgt å gjøre det selv. Men jeg hadde heller ikke reagert om noen hadde gjort det.

Jeg ville også synes det var en ganske privat handling som man ikke trenger å dytte opp i ansiktet på andre som dusjer. Om man ikke nødvendigvis ser rett på dem får man det med seg.

En dame som barberer leggene må nødvendigvis stille seg i en del usjarmerende posisjoner, jeg gidder ikke å få andres mus eller rumpe flasha mot meg når jeg dusjer.

Men det er nå meg. :-)

Skrevet

det er vel sånn som med hår i maten tenker jeg - ekkelt, men egentlig uten praktisk betydning..

Skrevet

Usj! Sånt vil man helst slippe å se i fellesdusjen! Sånt bør man gjøre hjemme på sitt eget bad.

Skrevet

Det hadde jeg ikke reagert på, nei...

Tette sluket, som noen snakker om? Hvor langt blir det håret der, da... Det renner nok ned sammen med vannet.

Skrevet

Jeg syns det er eklere at folk følger med på hva andre gjør i dusjen.

Skrevet

I dusjen der jeg trener, står det plakat: "Vg foreta nødvendig barbering hjemme".

Skrevet

I dusjen der jeg trener, står det plakat: "Vg foreta nødvendig barbering hjemme".

Mens unødvendig barbering er ok? Hvilken barbering er egentlig "nødvendig"?

Bare måtte...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Forstår ikke helt problemet.

Men jeg hadde muligens sett på det som noget snålt hvis fyren ved siden av meg i dusjen sto og shava kølla. Reagert på det hadde jeg derimot ikke gjort.

Det viktigste er at håret forsvinner.

Jeg tar det som en selvfølge at de som shaver seg i dusjen sørger for å spyle håret ned i sluket før de skrur av vannet.

Skrevet

Forstår ikke helt problemet.

Men jeg hadde muligens sett på det som noget snålt hvis fyren ved siden av meg i dusjen sto og shava kølla. Reagert på det hadde jeg derimot ikke gjort.

Det viktigste er at håret forsvinner.

Jeg tar det som en selvfølge at de som shaver seg i dusjen sørger for å spyle håret ned i sluket før de skrur av vannet.

Vi snakker om en offentlig dusj her..SÅnt gjør man hjemme i sin egen dusj..Ikke offentlig

Skrevet

Jeg syns det er eklere at folk følger med på hva andre gjør i dusjen.

Jeg fulgte ikke med da..Men kunne ikke unngå å legge merke til hva som skjedde..

Hun glodde mer på meg enn jeg gjorde på henne..

Skrevet

Jeezes..

Det er ekkelt fordi man barberer kroppshår i andres påsyn, bare en meter unna..Det er ekkelt.

Og nei, jeg går ikke barbeint ute om sommeren..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...