flisa Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Hadde ikke løftet et øyelokk engang jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Hadde ikke løftet et øyelokk engang jeg. Hadde ikke jeg gjort heller men tørte ikke å si det etter alt som står skrevet nedover tråden. 0 Siter
flisa Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Hadde ikke jeg gjort heller men tørte ikke å si det etter alt som står skrevet nedover tråden. hihi 0 Siter
Mista nikket Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Melonas er genialt..Pernille Sørensen er Norges morsomste kvinne i mine øyne.. De kommer med en ny sesong nå på lørdag (Melonas) Pernille er også kjempefin i programmet "Løvebakken" 0 Siter
amerikafareren Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Hun vasket vel håret også. Jeg hadde reagert omtrent like mye på begge deler, eller dvs. jeg hadde ikke lagt merke til noen av delene i det hele tatt. 0 Siter
Gjest frydefulle Frida Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Syns folk kan la vær å stirre på hva andre gjør i dusjen jeg. Ville ikke barbert meg i en fellesdusj selv, men ville ikke brydd meg om andre gjør det heller. 0 Siter
Speak Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Uhygienisk fordi du da risikerer å tråkke på andres hår???? Du går kanskje ikke barbeint ute på sommeren???? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Uhygienisk fordi du da risikerer å tråkke på andres hår???? Du går kanskje ikke barbeint ute på sommeren???? Om alle skal barbere seg i fellesdusjen så tetter det til sluket ganske raskt, og det kan føre til uhygieniske tilstander ja.... 0 Siter
Speak Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Om alle skal barbere seg i fellesdusjen så tetter det til sluket ganske raskt, og det kan føre til uhygieniske tilstander ja.... Når man barberer legger og armhuler er vel stort sett håra veldig korte. Det tetter vel ikke sluket vil jeg tro. Men jeg ville ikke valgt å gjøre det selv. Men jeg hadde heller ikke reagert om noen hadde gjort det. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Når man barberer legger og armhuler er vel stort sett håra veldig korte. Det tetter vel ikke sluket vil jeg tro. Men jeg ville ikke valgt å gjøre det selv. Men jeg hadde heller ikke reagert om noen hadde gjort det. Jeg ville også synes det var en ganske privat handling som man ikke trenger å dytte opp i ansiktet på andre som dusjer. Om man ikke nødvendigvis ser rett på dem får man det med seg. En dame som barberer leggene må nødvendigvis stille seg i en del usjarmerende posisjoner, jeg gidder ikke å få andres mus eller rumpe flasha mot meg når jeg dusjer. Men det er nå meg. :-) 0 Siter
Paloma Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Når man barberer legger og armhuler er vel stort sett håra veldig korte. Det tetter vel ikke sluket vil jeg tro. Men jeg ville ikke valgt å gjøre det selv. Men jeg hadde heller ikke reagert om noen hadde gjort det. det er vel sånn som med hår i maten tenker jeg - ekkelt, men egentlig uten praktisk betydning.. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Usj! Sånt vil man helst slippe å se i fellesdusjen! Sånt bør man gjøre hjemme på sitt eget bad. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Det hadde jeg ikke reagert på, nei... Tette sluket, som noen snakker om? Hvor langt blir det håret der, da... Det renner nok ned sammen med vannet. 0 Siter
Osiris Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg syns det er eklere at folk følger med på hva andre gjør i dusjen. 0 Siter
siddisen Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 I dusjen der jeg trener, står det plakat: "Vg foreta nødvendig barbering hjemme". 0 Siter
Atene Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 I dusjen der jeg trener, står det plakat: "Vg foreta nødvendig barbering hjemme". Mens unødvendig barbering er ok? Hvilken barbering er egentlig "nødvendig"? Bare måtte... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Forstår ikke helt problemet. Men jeg hadde muligens sett på det som noget snålt hvis fyren ved siden av meg i dusjen sto og shava kølla. Reagert på det hadde jeg derimot ikke gjort. Det viktigste er at håret forsvinner. Jeg tar det som en selvfølge at de som shaver seg i dusjen sørger for å spyle håret ned i sluket før de skrur av vannet. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Forstår ikke helt problemet. Men jeg hadde muligens sett på det som noget snålt hvis fyren ved siden av meg i dusjen sto og shava kølla. Reagert på det hadde jeg derimot ikke gjort. Det viktigste er at håret forsvinner. Jeg tar det som en selvfølge at de som shaver seg i dusjen sørger for å spyle håret ned i sluket før de skrur av vannet. Vi snakker om en offentlig dusj her..SÅnt gjør man hjemme i sin egen dusj..Ikke offentlig 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg syns det er eklere at folk følger med på hva andre gjør i dusjen. Jeg fulgte ikke med da..Men kunne ikke unngå å legge merke til hva som skjedde.. Hun glodde mer på meg enn jeg gjorde på henne.. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Uhygienisk fordi du da risikerer å tråkke på andres hår???? Du går kanskje ikke barbeint ute på sommeren???? Jeezes.. Det er ekkelt fordi man barberer kroppshår i andres påsyn, bare en meter unna..Det er ekkelt. Og nei, jeg går ikke barbeint ute om sommeren.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.