Gå til innhold

Uhygienisk og ekkelt

Gjest this is a signature

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville også synes det var en ganske privat handling som man ikke trenger å dytte opp i ansiktet på andre som dusjer. Om man ikke nødvendigvis ser rett på dem får man det med seg.

En dame som barberer leggene må nødvendigvis stille seg i en del usjarmerende posisjoner, jeg gidder ikke å få andres mus eller rumpe flasha mot meg når jeg dusjer.

Men det er nå meg. :-)

Akkurat!!

Hvorfor i all verden må de absolutt gjøre denne handlingern på treningssentret? Hvorfor ta seg bryet med å pakke ned barberhøvel, skum, etc. istedetfor å gjøre det hjemme? Der kan man bruke den tiden man trenger også..

På treninga er det flere som deler dusjen, derfor er det vanlig å bruke kanskje litt mindre tid enn man hadde gjort hjemme i sin egen dusj.

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Speak

5

• flisa

2

• Katt-ja

2

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Pernille er også kjempefin i programmet "Løvebakken"

Jeg vet..Digger det programmet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vi snakker om en offentlig dusj her..SÅnt gjør man hjemme i sin egen dusj..Ikke offentlig

Vel, selv gjør jeg det også hjemme, og jeg ville aldri gjort det på treninga, men jeg forstår ikke hva som er ufint med å gjøre det i en offentlig dusj.

Jeg har sett menn barbere seg i dusjen på treninga. Har aldri tenkt over at det er noe problematisk med det.

Det som derimot er ufint er hår på gulvet i dusjen, men jeg vil tro de fleste er dannede nok til å spyle bort hår, uansett om håret er et resultat av shaving (noe som vel strengt tatt kun er ekstremt korte hår uansett) eller røyting fra hodet (lange hår).

Skrevet

Jeezes..

Det er ekkelt fordi man barberer kroppshår i andres påsyn, bare en meter unna..Det er ekkelt.

Og nei, jeg går ikke barbeint ute om sommeren..

Helt annen diskusjon....Går du aldri barbeint???? Ikke på stranda engang?

Skrevet

det er vel sånn som med hår i maten tenker jeg - ekkelt, men egentlig uten praktisk betydning..

Det var vel egentlig godt sakt:-)

Gjest Indiego
Skrevet

Det kan jo hende hun hadde dårlig tid og skulle rett ut på byen etterpå?

Skrevet

Det kan jo hende hun hadde dårlig tid og skulle rett ut på byen etterpå?

Hehe..Dette var på en tirsdag, og hun var i 50-åra..:)

Skrevet

Hehe..Dette var på en tirsdag, og hun var i 50-åra..:)

Nei, fysj... Var hun i 50-årene i tillegg! Ikke rart du syntes det var ekkelt. *sarkastisk...*

Altså, jeg ville nok ikke gjort dette,- men jeg hadde ikke reagert om noen andre gjorde det heller. Selv om de var hele 50 år, og sikkert ikke skulle på by'n etterpå.

Skrevet

Nei, fysj... Var hun i 50-årene i tillegg! Ikke rart du syntes det var ekkelt. *sarkastisk...*

Altså, jeg ville nok ikke gjort dette,- men jeg hadde ikke reagert om noen andre gjorde det heller. Selv om de var hele 50 år, og sikkert ikke skulle på by'n etterpå.

Du om det..Jeg finnes ikke enig med deg, "dessverre".

Skrevet

Helt annen diskusjon....Går du aldri barbeint???? Ikke på stranda engang?

Hele poenget mitt var jo at det er ekkelt at folk gjør sånt oppi trynet til vilt fremmede folk.

En annen diskusjon er derimot hvorvidt jeg går barfot om sommeren..

Skrevet

Hele poenget mitt var jo at det er ekkelt at folk gjør sånt oppi trynet til vilt fremmede folk.

En annen diskusjon er derimot hvorvidt jeg går barfot om sommeren..

Ekkelt er jo en ting. Men det ble også tatt opp at det var uhygiensik, og det synes jeg faktisk ikke det er.

Men så hadde jo ikke jeg reagert på om noen hadde gjort det heller tror jeg.

Det spiller rett og slett ingen rolle for meg.

Skrevet

jeg har opplevd folk som har sittet i badstu og peelet huden. Folk er grisete

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...