serendipity Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg begynte å se - men sovna i stolen. Hvordan gikk det med disse femlingene? Det vikk vi el egentlig ikek vite. De ble forløst ved keisersnitt og lagt i hver sin kuvøse. Alt rundt dette gikk igrunn stille og rolig for seg. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Ja den passer jeg på å få med meg hver tirsdag. Elsker den serien. 0 Siter
Gyda Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Det vikk vi el egentlig ikek vite. De ble forløst ved keisersnitt og lagt i hver sin kuvøse. Alt rundt dette gikk igrunn stille og rolig for seg. Tusen takk for oppdateringen. :-) 0 Siter
serendipity Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Tusen takk for oppdateringen. :-) :-) 0 Siter
Gjest LilliAnna Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Og mora hennes, den berømte kirurgen, skrev en lærebok med samme tittel, så det er vel ment som en fiffig dobbeltbetydning ;-) Se her: http://www.amazon.com/Grays-Anatomy-Students-Richard-Drake/dp/0443066124 Fiffig med sånne dobbeltbetydninger:). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.