Gjest Angel in trust Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Noen som vet hvordan jeg mener? En brødrister som er rød-rosa med blomster på? Skikkelig fin! Lurer på hvor man får tak i det og hvilket merke det er ? Så det i et blad en dag...vil ha en sånn! ;-) 0 Siter
Pulverheksa Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 En sånn har jeg! Kjøpte den på Glassmagasinet i en mindre by. Det er et fransk merke; "Pylones". 0 Siter
Gjest Angel in trust Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 En sånn har jeg! Kjøpte den på Glassmagasinet i en mindre by. Det er et fransk merke; "Pylones". Tusen takk, da skal jeg sjekke glassmagasinet! :-) 0 Siter
Moraki Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg har en Hello Kitty rosa brødrister som lager Hello Kitty mønster på det ristede brødet. Trodde alle hadde det. 0 Siter
Gjest Angel in trust til Moraki Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg har en Hello Kitty rosa brødrister som lager Hello Kitty mønster på det ristede brødet. Trodde alle hadde det. So adorable you are! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.