Gå til innhold

Hvor lenge etter brystreduksjon trenger man "hjelp" ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. er alene med ei datter på ett år, så jeg må jo ordne meg litt barnevakt :)

Noen som vet hvor lenge man trenger hjelp?

Skrevet

2-3 dager tenker jeg. Det er litt vondere enn å legge inn proteser sa venninna mi at legen hadde sagt til henne.

Skrevet

2-3 dager tenker jeg. Det er litt vondere enn å legge inn proteser sa venninna mi at legen hadde sagt til henne.

2-3 dager? Trodde heller at det var snakk om uker. skulle ha en brystreduksjon for et halvt år siden men har utsatt den. I det brevet står det at jeg ikke skal løfte tungt i minst 3 uker.

Kan bli problematisk når en har småbarn.

Gjest Persille
Skrevet

2-3 dager? Trodde heller at det var snakk om uker. skulle ha en brystreduksjon for et halvt år siden men har utsatt den. I det brevet står det at jeg ikke skal løfte tungt i minst 3 uker.

Mamma gjorde det i sommer - og trengte hjelp til nesten alt i noen dager. Etter det bare til løfting og bæring - og det tok nesten tre uker før hun kunne løfte mer enn en kilo, så var det enda to uker til før hun kunne løfte mer enn fem, og så ti etter ti uker tror jeg?

Så litt vrient å være alene med ettåring da vil jeg tro?

Gjest redusert
Skrevet

Jeg var sykemeldt minst en måned etter operasjfonen; måtte nærmest be om å få jobbe. I gamle legebøker står det vel at en skal ta det med ro i 4-6 uker. Men jeg hadde lett arbeid, tyngre å gå hjemme med et lite barn.

Skrevet

Minstemann var tre år da jeg la inn proteser. Tenkte ikke på det engang jeg. Det var vondt de to første dagene og så var alt som vanlig bortsett fra noen stikninger nå og da.

Venninna mi som tok reduksjon hadde heller ikke noen problemer. Hun tok ut tre feriedager og det var det liksom.

Du behøver jo ikke drive å bære på ungen de første dagene. Nå vet ikke jeg hvor mye du har båret ungen før, men mine har aldri blitt båret i det hele tatt så de har ikke vært vant med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...