Gjest Vraket Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har alltid syntes at jeg ikke er så seksuell av meg. Har dog vært deprimert siden -93, og tidvis fått både medisinsk behandling og terapi. Min nåværende (skal snart bytte) behandler har nå tatt meg av Cipralex 2x10 mg og satt meg på Lamictal 2x25 mg, som skal trappes opp. Ulempen for meg har vært at på Cipralex har sexlysten vært aldeles borte. Nå med Lamictal har den tatt helt av, noe som gjør meg litt frustrert. Noe av grunnen til å bytte medisiner var jo pga. libidoen... Før hadde jeg svært dårlig samvittighet for mannen min, oppfattet jeg, hadde mye mere lyst enn meg. Nå som min situasjon er annerledes, opplever jeg at jeg ikke får den responsen jeg kunne ønsket. Nå er det han som virker uinteressert, og avvisende. Er klar over at dette for noen virker rart men jeg blir skikkelig deppa på grunn av det, i en situasjon hvor jeg er deppa fra før. Overgangen til nye medisiner har vært vanskelig. Jeg har alltid hatt lyst til å få mer lyst, for å si det slik. Men nå som jeg har fått det sliter jeg med en respons fra "gubben" som i beste fall er manglende. Har til og med begynt å interessere meg for sexleketøy, noe jeg trodde skulle være spennende for ham også, det er i alle fall de signalene jeg har fått fra ham tidligere... Ja OK, det har blitt mye, men jeg skjønner ikke at han som for en stund siden kunne ha seg morgen, middag og kveld nå virker så måtelig interessert... Så går vi rundt om en enerbærbusk.... Herregud for en rundtur!!!! *lei seg* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250331-libido-og-lamictal/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Om han har blitt "avvist" lenge, har han måttet skru ned tenningen på deg for å beskytte seg selv. Han er redd det bare er et blaff, og at han om en uke eller to blir skuffet igjen om han nå åpner for følelsene. Gi han litt tid, så våkner nok bjørnen i hiet igjen :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250331-libido-og-lamictal/#findComment-1969736 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.