Gå til innhold

Mye rart som selges på finn.no...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er vel sånne ting som man bare har stående fremme dersom ens egne (små) barn har laget dem???

Eller kanskje det er et stort uutnyttet marked for ting som du kan skryte på deg at ungen din har laget på sfo?

Når kommer dorullnissene på finn?! Det burde være et folkekrav.

http://tinyurl.com/yeh2ka

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• dolores83

10

• Angelica :o)

9

• Gyda

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

det verste er vel at noen kjøper det der også.. herregud.

snakk om behov for kaoskontrollen

Skrevet

hehe... :-)

Jeg ble helt inspirert av dette snodige funnet, så jeg tittet litt hist og pist i de "rareste" kategoriene, og denne var jo også noget spesiell....

Nesten sånn at man lurer på om folk er ved sine fulle fem!

*LOL*

http://tinyurl.com/yftejz

Gjest Shira12
Skrevet

De tar vel reklamen for Finn litt for bokstavelig ;o)

Skrevet

det verste er vel at noen kjøper det der også.. herregud.

snakk om behov for kaoskontrollen

Ja, he he. Så du på i dag forresten? Det var litt av en samler!

Skrevet

Ja, he he. Så du på i dag forresten? Det var litt av en samler!

jeg har blitt helt hekta selv om jeg ikke er så veldig beigestret for humlen.. men dette er faktisk et artig program.. men guuuud at det er mulig å ha såå mye rot!!

og så den med luft fra 80-tallet.. hahaha.. bevares..

Skrevet

jeg har blitt helt hekta selv om jeg ikke er så veldig beigestret for humlen.. men dette er faktisk et artig program.. men guuuud at det er mulig å ha såå mye rot!!

og så den med luft fra 80-tallet.. hahaha.. bevares..

Ja, jeg har faktisk ikke fått med meg noen av de norske programmene før, verken i denne eller tidligere runder. Har sett flere av de bbc-programmene (de har vel gått både på BBC prime + TV Norge??)

Men det var artig i dag.

Og så var Hummelvold såpass lite fremtredende at det ikke var irrieternde. Er ikke spes begeistret for henne jeg heller...

Skrevet

Ja, jeg har faktisk ikke fått med meg noen av de norske programmene før, verken i denne eller tidligere runder. Har sett flere av de bbc-programmene (de har vel gått både på BBC prime + TV Norge??)

Men det var artig i dag.

Og så var Hummelvold såpass lite fremtredende at det ikke var irrieternde. Er ikke spes begeistret for henne jeg heller...

jeg bare aner så vidt at jeg har sett dette i britisk versjon, men jeg husker faktisk ikke. men de er morsomme.. jo rarere mennesker desto mer festlig :) det er et eller annet ved humlen som gir meg lyst til å ..argh..

Skrevet

he he..

det verste er faktisk at poden i huset fikk et akvarium som det der i bursdagsgave fra noen bekjente... Det ligger fortsatt i esken sin! ;-)

Hva med denne da? Tenker det blir løp&kjøp!!

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8537837&sid=8aEQw_f1z807157&pos=1&tot=1

Skrevet

Jeg skjønner ikke denne stakkaren som selger dette :o)

Et barn som prøver å tjene noen ekstra kronasjer?

Skrevet

Mye rart på finn ja.

Ikke minst svindlere og lurendreiere.

Tok ikke lang tid før jeg fant et eksempel på en ekte lurendreier:

http://tinyurl.com/yenwl5

Får han solgt dette til denne prisen er det en som kan le høyt og hjertelig hele veien til banken gitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...