Gå til innhold

Mye rart som selges på finn.no...

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• dolores83

10

• Angelica :o)

9

• Gyda

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg ble helt inspirert av dette snodige funnet, så jeg tittet litt hist og pist i de "rareste" kategoriene, og denne var jo også noget spesiell....

Nesten sånn at man lurer på om folk er ved sine fulle fem!

*LOL*

http://tinyurl.com/yftejz

Det er jo klart at hvis Rita har brukt lebestiften en del, og kan gå god for at den både sitter lenge og er kledelig så kunne jeg kanskje slått til. ;-)

hare1365380455
Skrevet

Mye rart på finn ja.

Ikke minst svindlere og lurendreiere.

Tok ikke lang tid før jeg fant et eksempel på en ekte lurendreier:

http://tinyurl.com/yenwl5

Får han solgt dette til denne prisen er det en som kan le høyt og hjertelig hele veien til banken gitt.

Hva tror du det er verdt?

Skrevet

Takk for linken, da anser jeg julegavehandelen for å være i boks i år.

Skaaavisee...da blir det penneholder til mannen, adventstake til svigers, serviettholder til guttungen..

*knotter ivrig*

Skrevet

Mye rart på finn ja.

Får han solgt dette til denne prisen er det en som kan le høyt og hjertelig hele veien til banken gitt.

Jeg kan ikke noe om slikt, så derfor kjøper jeg heller aldri datautstyr eller annet elektronisk utstyr brukt på finn!

Skrevet

At jeg ikke har tenkt på at jeg kan pynte opp i hagen min med hvit plast ...

Ja, og attpåtil så billig! jupp!! .-)

Skrevet

At jeg ikke har tenkt på at jeg kan pynte opp i hagen min med hvit plast ...

Skulle vært "kupp", men ble jo greit nok med "jupp" også forsåvidt! ;-)

Skrevet

Mye rart på finn ja.

Nå har ikke jeg noe greie på sånt men var den prisen så forferdelig for en stilig pc m to skjermer?

Skrevet

Nå har ikke jeg noe greie på sånt men var den prisen så forferdelig for en stilig pc m to skjermer?

Ja .og det er mange rare selgere og.....

Jeg har to ganger gjort avtaler og kjørt langt ,for å få i fleisen når jeg ringer på døra , at varen er solgt.

Gjest Calóni
Skrevet

Takk for linken, da anser jeg julegavehandelen for å være i boks i år.

Skaaavisee...da blir det penneholder til mannen, adventstake til svigers, serviettholder til guttungen..

*knotter ivrig*

lol!

Skrevet

Hva tror du det er verdt?

Tja, kan jo sjekke ny pris for komponentene i dag først. Like eller tilsvarende komponeter søkes opp på Komplett o.l., og får da:

Kabinett: 698,-.

Skjermer: 2x2000

Strømforsyning: 850,-

Hovedkort: 800,-

Prosessor: 950,-.

Minne: 1079,-

Skjermkort: 2x900,-

Disk: 800,-

DVDbrenner+diskstasjon: 400,-

Mus/tastatur: 600,-.

Totalt nytt i dag: ca. 12.000,- (og billigere, hvis man leter frem billigste priser på delene).

Med halvannet års bruk; vil prisnivå et sted mellom 6 og 10 lapper være greit, avhengig av hvordan og hvor mye utstyret er brukt.

Skrevet

Jeg kan ikke noe om slikt, så derfor kjøper jeg heller aldri datautstyr eller annet elektronisk utstyr brukt på finn!

Smart.

Skrevet

Se svaret jeg ga hare her ;-)

Skrevet

He-he, på nærbildet av øyenskygger ser du rett opp i neseborene til fotografen! :-)

*he he*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...