Gå til innhold

Mye rart som selges på finn.no...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bare aner så vidt at jeg har sett dette i britisk versjon, men jeg husker faktisk ikke. men de er morsomme.. jo rarere mennesker desto mer festlig :) det er et eller annet ved humlen som gir meg lyst til å ..argh..

Hun er altfor negativ, nedlatende, kritiserende og sarkastisk. Fæl dame!

*godt å få det ut* :-)

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• dolores83

10

• Angelica :o)

9

• Gyda

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Skulle vært "kupp", men ble jo greit nok med "jupp" også forsåvidt! ;-)

Ja - begge deler gikk greit. Hehe.

Og prisen gjør jo at det er vanskelig å la være å foreta en seriøs vurdering. ;-)

Gjest girl with no name
Skrevet

hehe... Mormora mi laga masse sænt på gamlehjemmet hun. Og jeg som kasta det, kunne kanskje tjent meg rik!

Skrevet

Hva med denne? Fete felger og fikse, røde detaljer:D

http://tinyurl.com/yjwwhr

Lav kulhetsfaktor på de der, men trenger man en slik, kan det jo være greit at de også kan kjøpes brukt & billig! :-)

Skrevet

Lav kulhetsfaktor på de der, men trenger man en slik, kan det jo være greit at de også kan kjøpes brukt & billig! :-)

Hehe, sant:)

Skrevet

Jeg ble helt inspirert av dette snodige funnet, så jeg tittet litt hist og pist i de "rareste" kategoriene, og denne var jo også noget spesiell....

Nesten sånn at man lurer på om folk er ved sine fulle fem!

*LOL*

http://tinyurl.com/yftejz

Herregud!

Jeg skulle så klart tenkt på det her før jeg hadde full oppryddning da jeg flyttet! Skrekk og gru, jeg kastet jo bare tingene.. *HYYYL*

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161175429' post='3346579]

Brukt i kun to timer?

*LOL*

Oj, et morsomt poeng som jeg hadde gått glipp av!

Skrevet

Haha..Jeg elsker sånne ting. *Le høyt*

Skrevet

Det fikk ikke jeg med meg heller. Nesten så det ikke er et salgstriks å ta det med - man kan jo begynne å lure på om rullatoren er ekkel å bruke! ;-)

Skrevet

Hvordan kan noen betale for sånt skrap???

Det er jo ikke sikkert at noen har betalt for det heller!;-)

Skrevet

Det fikk ikke jeg med meg heller. Nesten så det ikke er et salgstriks å ta det med - man kan jo begynne å lure på om rullatoren er ekkel å bruke! ;-)

Huff...

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161203760' post='3347275]

Haha..Jeg elsker sånne ting. *Le høyt*

Jeg også, men den gikk jeg altså glipp av. Var nok altfor opptatt av de fete felgene.

Skrevet

Jeg også, men den gikk jeg altså glipp av. Var nok altfor opptatt av de fete felgene.

De fete felgene sikler jeg av enda

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161207158' post='3347391]

De fete felgene sikler jeg av enda

Skulle ønske jeg hadde sånne på stasjonsvogna mi. Ei ram kjerre som har 10-årsjubileum i år:P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...