Gå til innhold

Mye rart som selges på finn.no...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde sånne på stasjonsvogna mi. Ei ram kjerre som har 10-årsjubileum i år:P

Sku sett gliset mitt! Hadde nok steget drastisk i verdi med de felgene. Kanskje den hadde vært verdt 10 000kr??

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• dolores83

10

• Angelica :o)

9

• Gyda

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161207380' post='3347397]

Sku sett gliset mitt! Hadde nok steget drastisk i verdi med de felgene. Kanskje den hadde vært verdt 10 000kr??

Jeg dobler verdien på min hvis jeg fyller opp bensintanken. :D

Skrevet

Jeg dobler verdien på min hvis jeg fyller opp bensintanken. :D

*LOL*

Høres ut som bilene våre er i slekt ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161207764' post='3347417]

*LOL*

Høres ut som bilene våre er i slekt ;)

Kanskje det. Men altså, jeg er kjempeglad i bilen min, selv om den tar inn vann som Titanic når det regner, og jeg må bruke slepetauet til å binde sammen dørene om vinteren fordi det er umulig å lukke dem når det er minusgrader:P (Selvfølgelig ikke _alltid_, men dog) Men én ting skal den ha; den starter ALLTID! :)

Vogna går forresten under to navn, enten "vogna" eller "uteboden". Gjett om jeg har mye rot i bagasjerommet:D

Skrevet

Kanskje det. Men altså, jeg er kjempeglad i bilen min, selv om den tar inn vann som Titanic når det regner, og jeg må bruke slepetauet til å binde sammen dørene om vinteren fordi det er umulig å lukke dem når det er minusgrader:P (Selvfølgelig ikke _alltid_, men dog) Men én ting skal den ha; den starter ALLTID! :)

Vogna går forresten under to navn, enten "vogna" eller "uteboden". Gjett om jeg har mye rot i bagasjerommet:D

hva slags bil er dette tro?:)

Skrevet

*LOL*

Skulle gjerne sett vogna di :)

Hos meg er det omvendt, alt det som ikke funker hos deg, går bra her. Men starter den, neeeida :/

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161238840' post='3347594]

*LOL*

Skulle gjerne sett vogna di :)

Hos meg er det omvendt, alt det som ikke funker hos deg, går bra her. Men starter den, neeeida :/

Den vogna mi er ikke mye å se på, altså. Fryktelig kjedelig bil, men fin å ha når fire jenter skal på hyttetur og de tre andre jentene bare har bittesmå gammel-dame-biler:)

Den ser omtrent sånn ut:

http://tinyurl.com/y8grwc

Skrevet

He-he, på nærbildet av øyenskygger ser du rett opp i neseborene til fotografen! :-)

*lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...