Gå til innhold

Merkelig SMS

Anbefalte innlegg

Gjest pittpottnøtt
Skrevet

Hei du!

Gubben min fikk i går "reklame" fra 2260...sexchatting...

Er det normalt at hvem som helst kan få slik "reklame"...eller må en bevisst ha vært inni systemet før en får slik "reklame"?

Er litt bekymret for dette...så det er veldig viktig for meg å vite dette...

Gjest skummelt det der :)
Skrevet

Mannen min fikk også det for en stund tilbake :), han lurte selv på hvorfor.

Hva sa mannen din da da han fikk den ? Tror du han hadde sagt det til deg hvis det var noe han skjulte for deg .... ? Eller har du snoka på telefonen hans ....

Gjest pittpottnøtt
Skrevet

Mannen min fikk også det for en stund tilbake :), han lurte selv på hvorfor.

Hva sa mannen din da da han fikk den ? Tror du han hadde sagt det til deg hvis det var noe han skjulte for deg .... ? Eller har du snoka på telefonen hans ....

SMS`n kom da vi hadde kaffeselskap...og han viste den rundt til oss alle...

Men det har vært så mye tull og dritt med masse løgner så jeg vet ikke hva jeg skal tro...

fei1365380229
Skrevet

Jeg har ikke fått dette på sms, men er utrolig plaget av dette på mail. Jeg sletter før alt jeg ikke vet hva er, men får nye hver dag og jeg har ikke vært inne på sånne sider.

Noen som vet hvordan man sperrer for enkelte sendere?

Skrevet

Jeg fikk også endel slike mld for en stund tilbake, uten å ha registrert meg noe som helst sted eller vært innom noen "sånne" sider.

Så han trenger ikke å ha gjort noe som helst. Hadde jeg vært deg, ville jeg stolt på han i dette tilfellet.

Gjest pittpottnøtt
Skrevet

Jeg fikk også endel slike mld for en stund tilbake, uten å ha registrert meg noe som helst sted eller vært innom noen "sånne" sider.

Så han trenger ikke å ha gjort noe som helst. Hadde jeg vært deg, ville jeg stolt på han i dette tilfellet.

Godt å høre at det er flere som har fått slike...

Må prøve å roe meg ned med dette =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...