Gjest Mora til Nils Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg har en sønn som er henvist til kjeveortoped. Vi har fått en liste over godkjente spesialister, men lurer på om noen har erfaring med tannregulering hos noen av disse. Har alle lik pris f.eks.? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Når det gjelder pris bør du sikkert ta en ringerunde og forhøre deg. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Dersom det er privat kjeveortoped du skal til, så kan det nok variere kraftig i pris, ja. Men om du det kun er egenandel du skal ut med, så er det ikke like interessant å hente pristilbud. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Nei, det er de ikke, i hvert fall ikke her i Oslo. Og så skal du dekke en viss prosent og den går etter offentlig tannlegesatser som er mye lavere enn private. Og det finnes ingen offentlige tannleger som gjør slike ting så den prisen virker helt fiktiv for meg. Jeg endte i hvert fall opp med å betale 13000 for eldstemanns regulering og hadde jeg fått dekket 75%. Og det er jammen 10 år siden også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.