Hope Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Er det ting i danmark man bør hamstre og kjøpe, som det er vanskelig å få tak i her...? jeg mener f.eks alt fra apotek-.varer til matvarer.... Hva pleier du kjøpe? Er det noe som er spes billig eller bra i danmark? 0 Siter
flowy Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg pleier å kjøpe Paracet. Får de i bokser med 300 piller. 0 Siter
laban Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Vi pleier å ha med oss følgende matvarer hjem fra Danmarksferien: - bacon - hakkebøf (hermetisk) - skinke (vakuumpakket salatskinke eller hermetisk bogskinke) - litt kjøttpålegg Vin er forøvrig såpass billig i Danmark at det er lurt å kjøpe med seg kvoten selv om du ikke har tilgang til noe taxfree-utsalg på turen. 0 Siter
calendula Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Zovirax - krem mot munnsår som er reseptpliktig her. Tetreolje - mot fotsopp. 0 Siter
Sofline Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg bor i Danmark og har erfart at det ikke er så billig der som nordmenn påstår, bortsett fra alkohol (en kasse Carlsberg øl for 100 kr, vin helt ned til 30 kr flaska) og røyk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.