Gjest Gammel h&a fan Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 hei! Har vært bote en stund, hva har skjedd med Noah, og mellom Rhys og Beth? Hvordan går det med Sally og Flynn som har Leahs barn? Hvordan går det med Leah etter at hun gav ungen fra seg? Noe annet nytt fere vil fortelle så blir jeg veldig glad:-) 0 Siter
flowy Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Noah er død. Han ble skutt av Sarah. Rhys har flyttet ut fordi han var utro med Shelley. Det går bra med Sally, Flynn og barnet. Virker som om om Leah også tok det bra omsider. 0 Siter
dolores83 Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 "hei! Har vært bote en stund, hva har skjedd med Noah, og mellom Rhys og Beth? Hvordan går det med Sally og Flynn som har Leahs barn? Hvordan går det med Leah etter at hun gav ungen fra seg? Noe annet nytt fere vil fortelle så blir jeg veldig glad:-)" Noah er død, han ble skutt av en narkoman, gæren jente. Rhys har funnet tilbake til Shelley, altså mens han fremdeles var sammen med Beth... Alt går bra med Sally, Flynn og babyen, men forholdet mellom Leah og Jesse tok slutt. Det går bra med Leah, var bare i begynnelsen, rett etter at hun hadde født, at hun hadde det vanskelig. Bare å spørre, jeg er superoppdatert:D *host* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.