Gå til innhold

home & away

Gjest Gammel h&a fan

Anbefalte innlegg

Gjest Gammel h&a fan
Skrevet

hei!

Har vært bote en stund, hva har skjedd med Noah, og mellom Rhys og Beth?

Hvordan går det med Sally og Flynn som har Leahs barn? Hvordan går det med Leah etter at hun gav ungen fra seg?

Noe annet nytt fere vil fortelle så blir jeg veldig glad:-)

Skrevet

Noah er død. Han ble skutt av Sarah. Rhys har flyttet ut fordi han var utro med Shelley. Det går bra med Sally, Flynn og barnet. Virker som om om Leah også tok det bra omsider.

Skrevet

"hei! Har vært bote en stund, hva har skjedd med Noah, og mellom Rhys og Beth? Hvordan går det med Sally og Flynn som har Leahs barn? Hvordan går det med Leah etter at hun gav ungen fra seg?

Noe annet nytt fere vil fortelle så blir jeg veldig glad:-)"

Noah er død, han ble skutt av en narkoman, gæren jente.

Rhys har funnet tilbake til Shelley, altså mens han fremdeles var sammen med Beth...

Alt går bra med Sally, Flynn og babyen, men forholdet mellom Leah og Jesse tok slutt. Det går bra med Leah, var bare i begynnelsen, rett etter at hun hadde født, at hun hadde det vanskelig.

Bare å spørre, jeg er superoppdatert:D *host*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...