Paloma Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 "Jeg fikk stoppa han og lurte på om han hadde tenkt å skifte bæsjebleie midt blant alle folka. Ja, det synte shan var helt uproblematisk. Kunne ikke skjønne at noen kunne reagere på det! Gullungen vår var jo så skjønn *ler*" Kjenner igjen den der, gitt! På generelt grunnlag! Man blir fort litt "vel" vant til at det å skifte bleie hvorsomhelst er helt kurant - sparer man tid med å skifte bleie akkurat der man er, så gjør man kanskje det. Husker en gang vi hadde besøk av et par med bleiebarn - lenge etter at vår hadde sluttet - og de skiftet bleie midt på stuegulvet så det luktet bæsj i hele stua etterpå! *ha ha* Og foreldrene syntes dette var den naturligste ting i verden - og etterpå kastet de bleia i søppelbøtta på kjøkkenet istedenfor å gå ut til søppeldunken med den! Håper og tror at ikke jeg har gått SÅ langt, men vi har helt sikkert også vært like uaffisert som foreldrene som var hos oss og tenkte at "dette er da så greit, så!" ;-) Det er sikkert dem som har reagert på oss også. Ja, Gud, sånn tenker jeg at jeg har blitt også noen ganger... helt uten hemninger, og en plage for mine omgivelser! 0 Siter
morsan Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Ja, Gud, sånn tenker jeg at jeg har blitt også noen ganger... helt uten hemninger, og en plage for mine omgivelser! Ja, he he, man ser det ikke selv når man er midt oppe i det! :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 "Jeg fikk stoppa han og lurte på om han hadde tenkt å skifte bæsjebleie midt blant alle folka. Ja, det synte shan var helt uproblematisk. Kunne ikke skjønne at noen kunne reagere på det! Gullungen vår var jo så skjønn *ler*" Kjenner igjen den der, gitt! På generelt grunnlag! Man blir fort litt "vel" vant til at det å skifte bleie hvorsomhelst er helt kurant - sparer man tid med å skifte bleie akkurat der man er, så gjør man kanskje det. Husker en gang vi hadde besøk av et par med bleiebarn - lenge etter at vår hadde sluttet - og de skiftet bleie midt på stuegulvet så det luktet bæsj i hele stua etterpå! *ha ha* Og foreldrene syntes dette var den naturligste ting i verden - og etterpå kastet de bleia i søppelbøtta på kjøkkenet istedenfor å gå ut til søppeldunken med den! Håper og tror at ikke jeg har gått SÅ langt, men vi har helt sikkert også vært like uaffisert som foreldrene som var hos oss og tenkte at "dette er da så greit, så!" ;-) Det er sikkert dem som har reagert på oss også. Det skjer noe rart oppi huet til babyforeldre altså! Jeg begynner å skjønne det nå som jeg er ferdig med babystadiene hjemme hos oss *ler* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.