Gjest Soleng Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Hei! Jeg vurderer å søke på en utlyst stilling som kundeservicemedarbeider. I stillingsannonsen står det at arbeidsoppgavene er kundebehandling over telefon, saksbehandling og forefallende arbeid og relasjonsbygging. Hva slags arbeidsoppgaver kan inngå i relasjonsbygging? Og hva slags saksbehandling kan det være snakk om i en kundeservicemedarbeiderstilling? (jeg er selvsagt klar over at dette kan variere veldig fra arbeidssted til arbeidssted - men sånn generelt). Stillingen krever ikke kvalifikasjoner utover videregående skole (noe jeg for så vidt har!) - men etter å ha lest arbeidsbeskrivelsen er jeg likevel i tvil om jeg er kompentent nok. Hva tror dere? 0 Siter
Gjest serviceminded Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Er det i et servicetorg i en kommune? Tipper du må kunne snakke normalt med folk. Ikke særlig mer enn det. 0 Siter
Gjest Soleng Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Er det i et servicetorg i en kommune? Tipper du må kunne snakke normalt med folk. Ikke særlig mer enn det. Hei! Takk for svar! Stillingen utlyses gjennom et vikarbyrå, og det står således ingenting om hvilke firma/virksomhet det er snakk om. 0 Siter
Gjest Blant annet Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 http://www.tronderenergi.no/tren/NewsPage.aspx?guid=1&ObjectID=10639 Eksempel på relasjonsbygging 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.