Gå til innhold

Posten!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så forbanna på posten nå!!

Min mor sendte noe i posten som jeg virkelig trenger raskt. Hun sendte pakken på mandag og ble LOVET at den SENEST skulle komme frem idag? Men tror dere pakket har kommet?? Neeeeiiiiii!!!

Jeg har gått inn på posten.no og sporet opp pakken og det står:

18.10.06 10.54 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL

Betyr det at pakken har ankommet postkontoret jeg tilhører? isåfall tror dere jeg kan dra bort å hente pakken selv om jeg ikke har sånn hentelapp? Har jo legitimasjon og sporing/referansenr.

Skrevet

Først skal pakken fra omlastningssentral til ditt Postkontor, de pleier å kjøre ut om natten.

Kanskje i morgen, kan du hente pakken, hvis du er heldig, det kan du se på sporingsinformasjonen hos Posten senere i kveld eller i morgen tidlig.

Hilsen

Skrevet

Først skal pakken fra omlastningssentral til ditt Postkontor, de pleier å kjøre ut om natten.

Kanskje i morgen, kan du hente pakken, hvis du er heldig, det kan du se på sporingsinformasjonen hos Posten senere i kveld eller i morgen tidlig.

Hilsen

Så når det står at den er på omlastningsterminalen kl 10:45 idag tidlig så er det ikke sjans for at den har ankommet postkontoret jeg tilhører?

Skrevet

Så når det står at den er på omlastningsterminalen kl 10:45 idag tidlig så er det ikke sjans for at den har ankommet postkontoret jeg tilhører?

Da hadde det stått der hvis pakken er på Postkontoret ditt nå.

Hilsen

Skrevet

Da hadde det stått der hvis pakken er på Postkontoret ditt nå.

Hilsen

Søren altså, akkurat nå er jeg så sint at det koker inni meg!! Den skulle vært her igår!

Skrevet

Søren altså, akkurat nå er jeg så sint at det koker inni meg!! Den skulle vært her igår!

Ring og klag til Posten. 810 00 710

Skrevet

Ring og klag til Posten. 810 00 710

Det skal jeg sannelig gjøre. Nå funker ikke det sporingssystemet dems heller, får opp feilmelding!

Skrevet

Jeg har særdeles dårlig erfaringer med posten i Bergen. En gang var pakken min 3 dager på omlastingssentralen før de gadd å kjøre den ut til butikken :/ *hrmf*

Elisabeth1365380359
Skrevet

Posten kan fint bruke over en uke på levering her i landet. Det opplever jeg stadig vekk.

Skrevet

Jeg har særdeles dårlig erfaringer med posten i Bergen. En gang var pakken min 3 dager på omlastingssentralen før de gadd å kjøre den ut til butikken :/ *hrmf*

Hvis_den_gjør det så skal de få høre! Jeg har allerede klaget på dem idag, men det var på tlf, får jeg ikke pakken imorgen tropper jeg opp personlig.

Jeg ble som sagt LOVET at pakken skulle være fremme seneste idag, men mest sannsynlig igår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...