Gå til innhold

Ammer dere hvor som helst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig i at det er ok, men ikke med argumenteringen din.

Det er jo mange ting som er den naturligste ting i verden - som man ikke gjør offentlig:

Tisse, ha sex, barbere seg under armene (fra en tråd for noen dager siden) osv osv.

:-P

OK, men jeg syns ikke det var helt sammenliknbart. Nytteverdien av amming på offentlig sted er nemlig langt større enn runking på offentlig sted - det er nå min mening ;o)

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Paloma

13

• morsan

8

• Mrs. Wallace

7

• meg__123!

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg ammet hvor som helst, jeg tok selvsagt hensyn til andre ved å ikke blotte brystet mer enn nødvendig.

Skrevet

Hehe - det kan du tro... Jeg har to jordmødre og en fødselslege som vitne på at jeg har foreslått for gubben at han skal kutte strengen.

Åkkei, jeg tror deg ;-)

Her venter vi også på at mannen skal til pers. Nå er det jammen hans tur og han er heldigvis enig i det ;-)

Skrevet

Jeg ammer hvor som helst, når som helst, men det er da ingen som ser puppen min for det.

Skrevet

Men det er IKKE alle som nøyer seg med litt diskret amming under genseren. Jeg blir nesten kvalm om jeg er på kafe og noen sitter og ammer med hele puppen hengendes utafor. Og forrige gang jeg var på Ikea gikk ei dame rundt i butikken og amma. Flasha puppen totalt.Lite vits synes jeg.

Den typen du beskriver er helt klart i mindretall, så ikke bland oss hensynfulle ammere oppi det :-)

Skrevet

Ammerperioden er over for min del ,men jeg har ammet overalt. Flaut, nei. Har sjelden opplevd at noen stirrer og har knapt nok hørt en negativ kommentar.

De som har stirret og som har vert negative er fisefine, sexy kledde jenter i 20 årene ( endel av de har vist mer hud enn noen ammer jeg har sett), Jevnaldrende gutter leer ikke på øyelokka engang. Og de fleste gamle gubber har sett jur før...

Skrevet

ikke det jeg sier, men man trenger kanskje ikke sitte på kafe og amme.. det hadde hvertfall aldri jeg gjort... men men..

Det vet du faktisk ikke før du selv blir mor. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...