Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker farge håret selv hjemme, men tør ikke kjøpe i vanlig butikk.

Noen som har tips til et godt fargemerke fra frisøren?

Innbiller meg at jeg har hørt noe bra om Cutrin....?

Gjest Luskelita
Skrevet

Jeg farger alltid håret selv. Striper også! Jeg gidder ikke å betale tusenvis av kroner hos frisør for noe som blir akkurat like fint når jeg gjør det selv.

Jeg har brukt de fleste farger, prøver stadig nye både farger og merker. Sist nå har jeg H&M sin farge som var kjempebillig, og minst like god som de dyrere merkene jeg har hatt før. Det er bare å velge!

Så løp og kjøp! Lykke til!

Skrevet

Jeg farger alltid håret selv. Striper også! Jeg gidder ikke å betale tusenvis av kroner hos frisør for noe som blir akkurat like fint når jeg gjør det selv.

Jeg har brukt de fleste farger, prøver stadig nye både farger og merker. Sist nå har jeg H&M sin farge som var kjempebillig, og minst like god som de dyrere merkene jeg har hatt før. Det er bare å velge!

Så løp og kjøp! Lykke til!

Hvordan gjør du det når du både striper og farger håret selv?

Jeg farger håret selv hjemme, men har ikke turt å prøve meg på hjemmestriping siden 80-tallet *grøss*

Gjest Luskelita
Skrevet

Hvordan gjør du det når du både striper og farger håret selv?

Jeg farger håret selv hjemme, men har ikke turt å prøve meg på hjemmestriping siden 80-tallet *grøss*

Bruker disse pakkene som har både farge og striper i samme pakke. Da farger jeg håret med grunnfargen først på vanlig måte, så lager jeg striper med en kost som følger med. Er god bruksanvisning i pakkene. Det er litt tungt å lage stripene i bakhodet, må liksom stå med armene opp hele tiden og så ser man jo ikke så lett der da. Men alt i alt er det kjapt og greit.

Skrevet

Bruker disse pakkene som har både farge og striper i samme pakke. Da farger jeg håret med grunnfargen først på vanlig måte, så lager jeg striper med en kost som følger med. Er god bruksanvisning i pakkene. Det er litt tungt å lage stripene i bakhodet, må liksom stå med armene opp hele tiden og så ser man jo ikke så lett der da. Men alt i alt er det kjapt og greit.

Hmm, lurer på om det går bra når jeg har nesten svart hår? vil stripene vises oppå nyfarga mørkebrunt hår?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...