Hope Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Ønsker farge håret selv hjemme, men tør ikke kjøpe i vanlig butikk. Noen som har tips til et godt fargemerke fra frisøren? Innbiller meg at jeg har hørt noe bra om Cutrin....? 0 Siter
Gjest Luskelita Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg farger alltid håret selv. Striper også! Jeg gidder ikke å betale tusenvis av kroner hos frisør for noe som blir akkurat like fint når jeg gjør det selv. Jeg har brukt de fleste farger, prøver stadig nye både farger og merker. Sist nå har jeg H&M sin farge som var kjempebillig, og minst like god som de dyrere merkene jeg har hatt før. Det er bare å velge! Så løp og kjøp! Lykke til! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg farger alltid håret selv. Striper også! Jeg gidder ikke å betale tusenvis av kroner hos frisør for noe som blir akkurat like fint når jeg gjør det selv. Jeg har brukt de fleste farger, prøver stadig nye både farger og merker. Sist nå har jeg H&M sin farge som var kjempebillig, og minst like god som de dyrere merkene jeg har hatt før. Det er bare å velge! Så løp og kjøp! Lykke til! Hvordan gjør du det når du både striper og farger håret selv? Jeg farger håret selv hjemme, men har ikke turt å prøve meg på hjemmestriping siden 80-tallet *grøss* 0 Siter
Gjest Luskelita Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Hvordan gjør du det når du både striper og farger håret selv? Jeg farger håret selv hjemme, men har ikke turt å prøve meg på hjemmestriping siden 80-tallet *grøss* Bruker disse pakkene som har både farge og striper i samme pakke. Da farger jeg håret med grunnfargen først på vanlig måte, så lager jeg striper med en kost som følger med. Er god bruksanvisning i pakkene. Det er litt tungt å lage stripene i bakhodet, må liksom stå med armene opp hele tiden og så ser man jo ikke så lett der da. Men alt i alt er det kjapt og greit. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Bruker disse pakkene som har både farge og striper i samme pakke. Da farger jeg håret med grunnfargen først på vanlig måte, så lager jeg striper med en kost som følger med. Er god bruksanvisning i pakkene. Det er litt tungt å lage stripene i bakhodet, må liksom stå med armene opp hele tiden og så ser man jo ikke så lett der da. Men alt i alt er det kjapt og greit. Hmm, lurer på om det går bra når jeg har nesten svart hår? vil stripene vises oppå nyfarga mørkebrunt hår? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.