Gå til innhold

Huff, ny mobil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg bare få meg en ny mobil, og jeg er like rådløs som sist.

Er det noen som kan hjelpe meg med å finne den som passer meg best?

Jeg har fått anbefalt SE W800i. Men er litt i tvil. Liker veldig godt Nokia, men kan sikkert bytte.

Det jeg ønsker meg er:

Godt kamera.

mp3-funksjon

God meny og brukervennlighet

At den faktisk virker!!!

Alle tips mottas med takk :)

Gjest Sony Ericsson fremover
Skrevet

Hmmmm, den virker jo absolutt grei den der da. Synes det er bra at den ikke er offwhite og oransje som W800i, synes ikke det var spesielt vakkert.

Tusen takk for tipset :)

Den har datteren vår også, hun er kjempefornøyd :)

512Mb minnekort følger med, så hun har masse masse sanger på den :)

Vi har alltid hatt Nokia i heimen, nå blir det SE framover :)

Clue1365380406
Skrevet

Jeg brukte Nokia tidligere, men etter å ha brukt Sony Ericsson en stund, vil jeg aldri ha Nokia mer.

Har SE som privattelefon, og Nokia som jobbtelefon. Har nå bestil en SE som jobbtelefon også, opplever at Nokia er mye mer tungvint i bruk. Noe av det beste på SE, er at når du bruker ordbok, kommer ordforslag i en sånn "rullegardin", slik at du kan se de forskjellige ordene.

Skrevet

Den har datteren vår også, hun er kjempefornøyd :)

512Mb minnekort følger med, så hun har masse masse sanger på den :)

Vi har alltid hatt Nokia i heimen, nå blir det SE framover :)

Takk, godt å høre at dere er fornøyde. Den står nå høyt på ønskelisten.

Skrevet

Jeg brukte Nokia tidligere, men etter å ha brukt Sony Ericsson en stund, vil jeg aldri ha Nokia mer.

Har SE som privattelefon, og Nokia som jobbtelefon. Har nå bestil en SE som jobbtelefon også, opplever at Nokia er mye mer tungvint i bruk. Noe av det beste på SE, er at når du bruker ordbok, kommer ordforslag i en sånn "rullegardin", slik at du kan se de forskjellige ordene.

Akkurat. Jeg har syntes ordbok på mobilen har vært utrolig tungvint. Kanskje fordi jeg bare har hatt Nokia?

Skrevet

Der må jeg si jeg revurderer planene om å investere i en Nokia 6233, denne ser ut til å få bedre kritikker.. Og har det stæsjet som jeg ønsker meg.

Kan du lett overføre bildene til PC? Følger det med kabel til dette?

Ja, det er veldig lett. Følger med kabel og installasjonscd. Og så funker det som mp3-spilleren min. Man bare drar de elementene man ønsker, over i telefonmappen. :-)

Skrevet

Ja, det er veldig lett. Følger med kabel og installasjonscd. Og så funker det som mp3-spilleren min. Man bare drar de elementene man ønsker, over i telefonmappen. :-)

Høres bra ut!

Har den god batterikapasitet?

Ser de nevner noe om tuslete kalenderfunksjon, jeg har bare behov for å legge inn huskelapper jeg. Med alarm, gjerne 5-6 for dagen.. *surrehue* Regner med at dét bør være i orden?

Skrevet

Høres bra ut!

Har den god batterikapasitet?

Ser de nevner noe om tuslete kalenderfunksjon, jeg har bare behov for å legge inn huskelapper jeg. Med alarm, gjerne 5-6 for dagen.. *surrehue* Regner med at dét bør være i orden?

Jeg bruker telefonen mye, men lader den vel hver 4. dag. Så batteriet virker veldig bra.

Kalenderen har jeg ikke forsket noe på, men det ser nå ut til at du kan legge til notater med alarm og hele pakka, ja. :-)

Skrevet

Jeg bruker telefonen mye, men lader den vel hver 4. dag. Så batteriet virker veldig bra.

Kalenderen har jeg ikke forsket noe på, men det ser nå ut til at du kan legge til notater med alarm og hele pakka, ja. :-)

*solgt*

:-)

Skrevet

forresten.. er den lett å taste SMS'er med? At ikke knappene må dyttes langt ned for hver bokstav, mener jeg?

Skrevet

forresten.. er den lett å taste SMS'er med? At ikke knappene må dyttes langt ned for hver bokstav, mener jeg?

Meget enkelt. Jeg er i allefall storfornøyd. :-)

Skrevet

Takk, godt å høre at dere er fornøyde. Den står nå høyt på ønskelisten.

TV2 har forøvrig test av mobiltelefoner ikveld på TV2 hjelper deg.

Skrevet

TV2 har forøvrig test av mobiltelefoner ikveld på TV2 hjelper deg.

Ah!!!! Flott, tusen takk!

Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg valgt SE W810i Istenden for W800... grunnen? Kamraet.

jeg har W810i og er veldig fornøyd med denne:) den har mp3- spiller, 2.0 Megapixel kamra, og lette funksjoner:)

Har hatt den siden mars i år, og har ikke hatt noen problemer med den i det hele tatt, annet enn at jeg ikke får sendt mms og bruke wapen pga at jeg har flyttet til utlandet og her har de ikke oppsettet til det:(

Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg valgt SE W810i Istenden for W800... grunnen? Kamraet.

jeg har W810i og er veldig fornøyd med denne:) den har mp3- spiller, 2.0 Megapixel kamra, og lette funksjoner:)

Har hatt den siden mars i år, og har ikke hatt noen problemer med den i det hele tatt, annet enn at jeg ikke får sendt mms og bruke wapen pga at jeg har flyttet til utlandet og her har de ikke oppsettet til det:(

Hmmm, enda fler som sverger til den. Tusen takk, den ligger høyt på lista nå.

Skrevet

Ah!!!! Flott, tusen takk!

Kjøp i vei :)

SE `s W810i vant testen :)

Skrevet

SE telefoner er greie fine og praktiske osv, men tre av SE mobilene vi har hatt i vår husstand (k500i, k750i, z530)har fått defekt i joystickfunksjon (ikke z530 da, den har ikke joystick) og dårlig kontakt i ladefestet. Det er noe drit...

Selv om jeg har vært veldig fornøyd med telefonene ellers, kommer jeg nok til å velge et annet merke neste gang...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...