Gå til innhold

Huff, ny mobil

Anbefalte innlegg

Skrevet

forresten.. er den lett å taste SMS'er med? At ikke knappene må dyttes langt ned for hver bokstav, mener jeg?

Jaa den er veldig god. lett og rask å skrive sms med!

Merket at den er rask når jeg lånte sønnen sin se t630 som gikk treeegt.

Skrevet

Kjøp i vei :)

SE `s W810i vant testen :)

Oj, jeg glemte helt å se på, men det var jo veldig flott da! Tusen takk!

Skrevet

SE telefoner er greie fine og praktiske osv, men tre av SE mobilene vi har hatt i vår husstand (k500i, k750i, z530)har fått defekt i joystickfunksjon (ikke z530 da, den har ikke joystick) og dårlig kontakt i ladefestet. Det er noe drit...

Selv om jeg har vært veldig fornøyd med telefonene ellers, kommer jeg nok til å velge et annet merke neste gang...

Takk for informasjonen. Det er jo kjempeirriterende når slikt skjer. Skal ta det med i betraktningen.

Skrevet

Jeg bruker telefonen mye, men lader den vel hver 4. dag. Så batteriet virker veldig bra.

Kalenderen har jeg ikke forsket noe på, men det ser nå ut til at du kan legge til notater med alarm og hele pakka, ja. :-)

Enda et spørsmål :-)

Jeg prøvde å taste litt på den utstillingsmodellen de har i butikken. Blir kanskje ikke helt som på en "ordentlig" telefon..?

Men uansett, den sirkelen i midten virket knirkete og omstendelig å få trykket på? Har ikke særlig lang negl på tommelen, men den må klippes helt ned dersom det virkelig er _så_ vanskelig å få trykket til sidene, opp og ned..?

Skrevet

Enda et spørsmål :-)

Jeg prøvde å taste litt på den utstillingsmodellen de har i butikken. Blir kanskje ikke helt som på en "ordentlig" telefon..?

Men uansett, den sirkelen i midten virket knirkete og omstendelig å få trykket på? Har ikke særlig lang negl på tommelen, men den må klippes helt ned dersom det virkelig er _så_ vanskelig å få trykket til sidene, opp og ned..?

Har aldri hatt problemer med det, og jeg har litt lange negler. Synes det går veldig greit.

Så telefonen ble kåret til best i test på Tv2 hjelper deg i går. :-)

Skrevet

Har aldri hatt problemer med det, og jeg har litt lange negler. Synes det går veldig greit.

Så telefonen ble kåret til best i test på Tv2 hjelper deg i går. :-)

Å, den testen glemte jeg å se!

Søker den opp på nettet nuh - takk for hjelp :-)

Skrevet

Å, den testen glemte jeg å se!

Søker den opp på nettet nuh - takk for hjelp :-)

Bare hyggelig. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...