Gjest trultemor26 Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Ja, hvor mange kosmetikkprodukter bruker du i løpet av en normal dag? Jeg bruker shampo, balsam, såpe, underlivssåpe, hudrensegreie, deo, parfyme, hårspray, maskara, liner.. hhm.. noe mer da tro.. er tannpasta kosmetisk produkt?, hvis så så blir det 11 tilsammen. Hva med deg? 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Shampo, underlivssåpe, deo, ansiktskrem, hårskum, leppestift. 6 stk. + tannkrem da, og såpe til håndvasken etter toalettbesøkene. 8 kanskje. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Shampo, underlivssåpe, deo, ansiktskrem, hårskum, leppestift. 6 stk. + tannkrem da, og såpe til håndvasken etter toalettbesøkene. 8 kanskje. Ja, såpe til henda etter dobesøk glemte jeg. Bruker jo det. Men bruker du ikke no såpe til kroppen du da. 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Ja, såpe til henda etter dobesøk glemte jeg. Bruker jo det. Men bruker du ikke no såpe til kroppen du da. Nei, jeg bruker shampoen. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Nei, jeg bruker shampoen. Hehe, det gjorde jeg også før faktisk, men jeg fikk så tørr hud av det. 0 Siter
Osiris Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg bruker såpe, shampo, ansiktskrem, øyekrem, bodylotion, håndkrem, stylingspray, mascara og leppestift. Det ble 9. 0 Siter
Gjest I allverdens rike! Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg bruker såpe, shampo, ansiktskrem, øyekrem, bodylotion, håndkrem, stylingspray, mascara og leppestift. Det ble 9. _Ikke_ deo??? 0 Siter
Osiris Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 _Ikke_ deo??? Nei, jeg bruker ikke deo hver dag. Da ser jeg ut som rå karbonadeig under armene. Bruker deo bare av og til. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 "Jeg bruker shampo, balsam, såpe, underlivssåpe, hudrensegreie, deo, parfyme, hårspray, maskara, liner.. hhm.. noe mer da tro.. er tannpasta kosmetisk produkt?, hvis så så blir det 11 tilsammen" i tillegg kommer rouge, pudder, hårskum. Vasker håret annen hver dag. 0 Siter
Osiris Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg bruker såpe, shampo, ansiktskrem, øyekrem, bodylotion, håndkrem, stylingspray, mascara og leppestift. Det ble 9. Glemte tannkrem, da blir det 10. 0 Siter
Gjest I all verdens rike! Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Nei, jeg bruker ikke deo hver dag. Da ser jeg ut som rå karbonadeig under armene. Bruker deo bare av og til. Du tåler ikke milde typer uten alkohol, heller? Ellers er jeg også ømfintlig når nybarbert, men ikke hvis jeg bruker en uten alkohol. 0 Siter
Osiris Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Du tåler ikke milde typer uten alkohol, heller? Ellers er jeg også ømfintlig når nybarbert, men ikke hvis jeg bruker en uten alkohol. Jeg har prøvd det meste av de aller mildeste og er etterhvert innforstått med at jeg ikke kan bruke deo mer enn en eller to dager i strekk. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg dusjer ikke hver dag, men når jeg gjør det så bruker jeg: Sjampo, balsam, ansiktsvask, deodorant, hudkrem og tannkrem. De dagene jeg ikke dusjer bruker jeg bare tannkrem... 0 Siter
Gjest I all verden! Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg dusjer ikke hver dag, men når jeg gjør det så bruker jeg: Sjampo, balsam, ansiktsvask, deodorant, hudkrem og tannkrem. De dagene jeg ikke dusjer bruker jeg bare tannkrem... Tannkremen brukes også til håndvask, da? LOL 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg bruker shampo, balsam, såpe, ansiktskrem, fuktighetskrem for kroppen, handkrem, deo, parfyme, hårspray,hårskum, maskara, tannkrem. 0 Siter
morsan Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 * På daglig basis - uten unntak: Såpe, underlivssåpe, deo, tannkrem, ansiktskrem - - - subtot 5 - - - * De aller aller fleste dagene: håndkrem, parfyme, balsamspray el lign for å piffe opp "krøllene", - - - subtot 8 - - - *De aller fleste dagene: foundation, concealer, øyenskygge, eyeliner, mascara, lipgloss, rouge, hudrensegreie - - - subtot 16 - - - * Ca annenhver dag: Shampo og balsam - - - subtot 18 - - - * Cirka ukesbasis: bodylotion (men oftere om sommeren) * Med varierende i hyppighet: Hårkur, leggevoks, fotbad, mer kraftige hårsprayprodukter til fest o.l. ! :-) Tror det _burde_ være alt! *he he* 0 Siter
meg__123! Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 jeg bruker sminkefjerner, ansiktsvann, krem, foundation, pudder, eyeliner, øyenbrynspensel, mascara, øyenskygge, rouge, shampoo, hårkur, underlivssåpe, vanlig såpe, hårskum, deo, parfyme.. 0 Siter
meg__123! Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 jeg bruker sminkefjerner, ansiktsvann, krem, foundation, pudder, eyeliner, øyenbrynspensel, mascara, øyenskygge, rouge, shampoo, hårkur, underlivssåpe, vanlig såpe, hårskum, deo, parfyme.. pluss tannkrem, og lipgloss... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Shampo, deodorant, aftershave/parfyme og voks. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Shampo, deodorant, aftershave/parfyme og voks. Hva vokser du? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.