Gå til innhold

Hvor mange kosmetikkprodukter bruker du?

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26
Skrevet

Ja, hvor mange kosmetikkprodukter bruker du i løpet av en normal dag?

Jeg bruker shampo, balsam, såpe, underlivssåpe, hudrensegreie, deo, parfyme, hårspray, maskara, liner.. hhm.. noe mer da tro.. er tannpasta kosmetisk produkt?, hvis så så blir det 11 tilsammen.

Hva med deg?

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• candyqueen_83

6

• ShitDiddelyDo

5

• Osiris

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Shampo, underlivssåpe, deo, ansiktskrem, hårskum, leppestift.

6 stk.

+ tannkrem da, og såpe til håndvasken etter toalettbesøkene.

8 kanskje.

Gjest trultemor26
Skrevet

Shampo, underlivssåpe, deo, ansiktskrem, hårskum, leppestift.

6 stk.

+ tannkrem da, og såpe til håndvasken etter toalettbesøkene.

8 kanskje.

Ja, såpe til henda etter dobesøk glemte jeg. Bruker jo det. Men bruker du ikke no såpe til kroppen du da.

Skrevet

Ja, såpe til henda etter dobesøk glemte jeg. Bruker jo det. Men bruker du ikke no såpe til kroppen du da.

Nei, jeg bruker shampoen. :)

Gjest trultemor26
Skrevet

Nei, jeg bruker shampoen. :)

Hehe, det gjorde jeg også før faktisk, men jeg fikk så tørr hud av det.

Skrevet

Jeg bruker såpe, shampo, ansiktskrem, øyekrem, bodylotion, håndkrem, stylingspray, mascara og leppestift. Det ble 9.

Gjest I allverdens rike!
Skrevet

Jeg bruker såpe, shampo, ansiktskrem, øyekrem, bodylotion, håndkrem, stylingspray, mascara og leppestift. Det ble 9.

_Ikke_ deo???

Skrevet

_Ikke_ deo???

Nei, jeg bruker ikke deo hver dag. Da ser jeg ut som rå karbonadeig under armene. Bruker deo bare av og til.

Skrevet

"Jeg bruker shampo, balsam, såpe, underlivssåpe, hudrensegreie, deo, parfyme, hårspray, maskara, liner.. hhm.. noe mer da tro.. er tannpasta kosmetisk produkt?, hvis så så blir det 11 tilsammen"

i tillegg kommer rouge, pudder, hårskum. Vasker håret annen hver dag.

Skrevet

Glemte tannkrem, da blir det 10.

Gjest I all verdens rike!
Skrevet

Nei, jeg bruker ikke deo hver dag. Da ser jeg ut som rå karbonadeig under armene. Bruker deo bare av og til.

Du tåler ikke milde typer uten alkohol, heller?

Ellers er jeg også ømfintlig når nybarbert, men ikke hvis jeg bruker en uten alkohol.

Skrevet

Du tåler ikke milde typer uten alkohol, heller?

Ellers er jeg også ømfintlig når nybarbert, men ikke hvis jeg bruker en uten alkohol.

Jeg har prøvd det meste av de aller mildeste og er etterhvert innforstått med at jeg ikke kan bruke deo mer enn en eller to dager i strekk.

Skrevet

Jeg dusjer ikke hver dag, men når jeg gjør det så bruker jeg: Sjampo, balsam, ansiktsvask, deodorant, hudkrem og tannkrem.

De dagene jeg ikke dusjer bruker jeg bare tannkrem...

Gjest I all verden!
Skrevet

Jeg dusjer ikke hver dag, men når jeg gjør det så bruker jeg: Sjampo, balsam, ansiktsvask, deodorant, hudkrem og tannkrem.

De dagene jeg ikke dusjer bruker jeg bare tannkrem...

Tannkremen brukes også til håndvask, da?

LOL

Elisabeth1365380359
Skrevet

Jeg bruker shampo, balsam, såpe, ansiktskrem, fuktighetskrem for kroppen, handkrem, deo, parfyme, hårspray,hårskum, maskara, tannkrem.

Skrevet

* På daglig basis - uten unntak:

Såpe, underlivssåpe, deo, tannkrem, ansiktskrem

- - - subtot 5 - - -

* De aller aller fleste dagene:

håndkrem, parfyme, balsamspray el lign for å piffe opp "krøllene",

- - - subtot 8 - - -

*De aller fleste dagene:

foundation, concealer, øyenskygge, eyeliner, mascara, lipgloss, rouge, hudrensegreie

- - - subtot 16 - - -

* Ca annenhver dag:

Shampo og balsam

- - - subtot 18 - - -

* Cirka ukesbasis:

bodylotion (men oftere om sommeren)

* Med varierende i hyppighet:

Hårkur, leggevoks, fotbad, mer kraftige hårsprayprodukter til fest o.l.

! :-) Tror det _burde_ være alt! *he he*

Skrevet

jeg bruker sminkefjerner, ansiktsvann, krem, foundation, pudder, eyeliner, øyenbrynspensel, mascara, øyenskygge, rouge, shampoo, hårkur, underlivssåpe, vanlig såpe, hårskum, deo, parfyme..

Skrevet

jeg bruker sminkefjerner, ansiktsvann, krem, foundation, pudder, eyeliner, øyenbrynspensel, mascara, øyenskygge, rouge, shampoo, hårkur, underlivssåpe, vanlig såpe, hårskum, deo, parfyme..

pluss tannkrem, og lipgloss...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Shampo, deodorant, aftershave/parfyme og voks.

Gjest trultemor26
Skrevet

Shampo, deodorant, aftershave/parfyme og voks.

Hva vokser du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...