Gå til innhold

Hvor mange kosmetikkprodukter bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Shampo og balsam (men ikke hver dag), sletteolje til håret, lepsyl, dusjsåpe, håndsåpe, underlivssåpe, kanskje litt mascara (er veldig mørk, så trenger ikke/bruker ikke mye øyensminke), rouge, parfyme, deodorant, hudkrem, håndkrem, ansiktsrenseskum... Tror det var alt.

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• candyqueen_83

6

• ShitDiddelyDo

5

• Osiris

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Håndsåpe, tannkrem, munnskyllevann, shampoo, balsam, hårkur, peeling, dusjsåpe, intimsåpe, ansiktsrens, ansiktstonic, ansiktskrem (dag og natt), foundation, rouge, eyeliner, mascara, øyeskygge, leppepomade, hårspray og hårvoks.Hoi, det var en del det

Skrevet

Sånne bilder liker jeg ;-)

Ja, da skjønner man at det er håp! :-)

Forleden så jeg et reklamebilde med Sharon Stone - reklame for et hudprodukt - og med påskrift at hun så bedre ut nå enn da hun var thue!

Og hun så utrolig vakker og rynkefri ut på bildet.

I yngre og slankere år hendte det seg at folk sammenlognet meg med henne, og nå satt jeg og så på en nesten rynkkefri dame som attpåtil er flere år eldre enn meg! *grrrr*

det var da deilig å se et innslag om henne på nyhetene - om at hun skulle lede Nobelkonserten - der vi så at hun så nokså ordinær ut med massevis av smilerynker etc.

men: Fortsatt veldig vakker!:-D

Skrevet

Hmm, det blir hver dag: shampoo, dusjsåpe, deo, tannkrem, ansiktskrem, håndsåpe(= 6 ting). Nesten hver dag: leppebalsam, parfyme, bodylotion( + 3). Til fest: maskara, øyenskygge, lipgloss, rosebudsalve til øyenbrynene, balsam og et produkt som får frem krøllene i håret( + 6). Er mørk, så trenger ikke sminke til daglig :o)

Skrevet

Tannkremen brukes også til håndvask, da?

LOL

Ok da, jeg glemte at jeg vasker hendene mine - med såpe. Og det gjør jeg flere ganger om dagen ;)

Samtidig bruker jeg faktisk dopapir til å tørke meg når jeg har vært på do også :)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg bruker:

Shampoo,balsam,dusjsåpe,rensekrem,ansiktsvann,øyekrem,ansiktskrem,foundation,eyeliner,mascara,pudder,rouge,tannkrem, + lipgloss og øyenskygge innimellom.

13 produkter hver dag

candyqueen_83
Skrevet

Jeg bruker:

Shampoo,balsam,dusjsåpe,rensekrem,ansiktsvann,øyekrem,ansiktskrem,foundation,eyeliner,mascara,pudder,rouge,tannkrem, + lipgloss og øyenskygge innimellom.

13 produkter hver dag

ups.den ble lang

candyqueen_83
Skrevet

Jeg dusjer ikke hver dag, men når jeg gjør det så bruker jeg: Sjampo, balsam, ansiktsvask, deodorant, hudkrem og tannkrem.

De dagene jeg ikke dusjer bruker jeg bare tannkrem...

De dagene du ikke dusjer så vasker du deg ikke med klut? Med vann og såpe?

candyqueen_83
Skrevet

Jeg bruker:

13 produkter hver dag

og selvfølgelig stash i håret da. Volummousse,saltvannsspray og tørrspray

Skrevet

ups.den ble lang

Med mellomrom etter punktum og komma så ville den ikke blitt så lang :-)

candyqueen_83
Skrevet

Med mellomrom etter punktum og komma så ville den ikke blitt så lang :-)

Nei kanskje ikke. Men var noe galt med hele greia så var så vidt det gikk an å skrive. Måtte gjøre det lettest mulig :)

Skrevet

Nei kanskje ikke. Men var noe galt med hele greia så var så vidt det gikk an å skrive. Måtte gjøre det lettest mulig :)

Mellomrom er ganske lett ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

* På daglig basis - uten unntak:

Såpe, underlivssåpe, deo, tannkrem, ansiktskrem

- - - subtot 5 - - -

* De aller aller fleste dagene:

håndkrem, parfyme, balsamspray el lign for å piffe opp "krøllene",

- - - subtot 8 - - -

*De aller fleste dagene:

foundation, concealer, øyenskygge, eyeliner, mascara, lipgloss, rouge, hudrensegreie

- - - subtot 16 - - -

* Ca annenhver dag:

Shampo og balsam

- - - subtot 18 - - -

* Cirka ukesbasis:

bodylotion (men oftere om sommeren)

* Med varierende i hyppighet:

Hårkur, leggevoks, fotbad, mer kraftige hårsprayprodukter til fest o.l.

! :-) Tror det _burde_ være alt! *he he*

Jøss, det var mye, var min første tanke!

Men ved nærmere gjennomgang ser jeg at det nok bare er foundation og concealer jeg ikke bruker like hyppig...

candyqueen_83
Skrevet

Mellomrom er ganske lett ;-)

Nei for når jeg tok mellomrom så forskøv ordene seg masse og fikk dobbelt opp av samme ord. Aner ikke hva det var men er i hvertfall i orden igjen

Skrevet

Jøss, det var mye, var min første tanke!

Men ved nærmere gjennomgang ser jeg at det nok bare er foundation og concealer jeg ikke bruker like hyppig...

*he he* ja det blir en del når man først teller det opp! :-D

Skrevet

* På daglig basis - uten unntak:

- - - subtot 5 - - -

* De aller aller fleste dagene:

håndkrem, parfyme, balsamspray el lign for å piffe opp "krøllene",

- - - subtot 8 - - -

*De aller fleste dagene:

foundation, concealer, øyenskygge, eyeliner, mascara, lipgloss, rouge, hudrensegreie

- - - subtot 16 - - -

* Ca annenhver dag:

Shampo og balsam

- - - subtot 18 - - -

* Cirka ukesbasis:

* Med varierende i hyppighet:

Hårkur, leggevoks, fotbad, mer kraftige hårsprayprodukter til fest o.l.

! :-) Tror det _burde_ være alt! *he he*

Man skulle tro at jeg hadde masse tid til overs (som jeg sparer i forhold til gjennomsnittskvinnen...) for jeg bruker bare:

- - - subtot 5 - - -

* Ca annenhver dag:

Shampo og balsam

- - - subtot 7 - - -

* Cirka månedsbasis:

8 stk,- og ikke daglig ;-)

Hva gjør jeg med den tiden jeg sparer, tro... Ikke rydder jeg eller gjør rent særlig mye heller.

Skrevet

Man skulle tro at jeg hadde masse tid til overs (som jeg sparer i forhold til gjennomsnittskvinnen...) for jeg bruker bare:

- - - subtot 5 - - -

* Ca annenhver dag:

Shampo og balsam

- - - subtot 7 - - -

* Cirka månedsbasis:

8 stk,- og ikke daglig ;-)

Hva gjør jeg med den tiden jeg sparer, tro... Ikke rydder jeg eller gjør rent særlig mye heller.

Kanskje du har sex?

eller går 17 km til skolen?

*S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...