Katt-ja Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Kanskje du har sex? eller går 17 km til skolen? *S* Hmmm...tror ikke det er forklaringen heller 0 Siter
Babette Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Ja, da skjønner man at det er håp! :-) Forleden så jeg et reklamebilde med Sharon Stone - reklame for et hudprodukt - og med påskrift at hun så bedre ut nå enn da hun var thue! Og hun så utrolig vakker og rynkefri ut på bildet. I yngre og slankere år hendte det seg at folk sammenlognet meg med henne, og nå satt jeg og så på en nesten rynkkefri dame som attpåtil er flere år eldre enn meg! *grrrr* det var da deilig å se et innslag om henne på nyhetene - om at hun skulle lede Nobelkonserten - der vi så at hun så nokså ordinær ut med massevis av smilerynker etc. men: Fortsatt veldig vakker!:-D Hvordan så du ut da du var thue, da? Som en maurthue? 0 Siter
morsan Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Hvordan så du ut da du var thue, da? Som en maurthue? Har du ikke lest boken "Mitt liv som Ove Thue"? Det er fra min tid i Bergen! ;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 De dagene du ikke dusjer så vasker du deg ikke med klut? Med vann og såpe? Nei. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Ja, da skjønner man at det er håp! :-) Forleden så jeg et reklamebilde med Sharon Stone - reklame for et hudprodukt - og med påskrift at hun så bedre ut nå enn da hun var thue! Og hun så utrolig vakker og rynkefri ut på bildet. I yngre og slankere år hendte det seg at folk sammenlognet meg med henne, og nå satt jeg og så på en nesten rynkkefri dame som attpåtil er flere år eldre enn meg! *grrrr* det var da deilig å se et innslag om henne på nyhetene - om at hun skulle lede Nobelkonserten - der vi så at hun så nokså ordinær ut med massevis av smilerynker etc. men: Fortsatt veldig vakker!:-D Retusjering av bilder skulle vært forbudt! Ikke rart man til tider føler seg mislykka ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Retusjering av bilder skulle vært forbudt! Ikke rart man til tider føler seg mislykka ;-) Sant nok! I en annen tråd la en inn en link til en Dove-reklame på youtube, hvor man ser hvordan en modell styles og sminkes etter alle kunstens regler, og deretter retusjeres bildet. Ganske kult å se! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg bruker dusjsåpe og håndsåpe, ansiktskrem, to ulike hårprodukter, fem forskjellige sminkeprodukter, lepomade. Det blir 11 stykk. 12 stykk med tannkremen.. Så bruker jeg shampo og balsam sånn ca annen til tredje hver dag. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 I løpet av en vanlig dag: - håndsåpe - shampoo - balsam - tannkrem - dagkrem i trynet - nattkrem i trynet (de to sistenevnte når jeg husker det...) 6 ble det, ikke så veldig mye akkurat. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 I løpet av en vanlig dag: - håndsåpe - shampoo - balsam - tannkrem - dagkrem i trynet - nattkrem i trynet (de to sistenevnte når jeg husker det...) 6 ble det, ikke så veldig mye akkurat. ) Stæsj i håret ja, skum og spray, da er jeg oppe i 8. Men det var vel ikke noe der som var direkte kosmetikk egentlig... 0 Siter
Velouria Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Shampoo, olje, intimsåpe, barberskum, hudrens, anskitskrem, deo, mascara og rouge. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Shampo, hårkur, hårvoks, "hårspray", rensekrem, dagserum, nattserum, fuktighetskrem, 2 typer såpe, foundation, mascara, lipliner, leppestift, øyenskygge og rouge. 17 stk. + tannkrem. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 I løpet av en vanlig dag: - håndsåpe - shampoo - balsam - tannkrem - dagkrem i trynet - nattkrem i trynet (de to sistenevnte når jeg husker det...) 6 ble det, ikke så veldig mye akkurat. ) Ante ikke at du var sånt et naturbarn! ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Ante ikke at du var sånt et naturbarn! ) Jeg jo?! Har aldri likt å sminke meg, kan bruke litt maskara til selskapsbruk, men utover det føler jeg meg malt og unaturlig om jeg kliner noe mer i ansiktet. ) Vanlig hudkrem og en god lypsyl/lebepomade er et must da, særlig i perioder med tørr luft. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.