Gå til innhold

Hvor mange kosmetikkprodukter bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje du har sex?

eller går 17 km til skolen?

*S*

Hmmm...tror ikke det er forklaringen heller :)

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• candyqueen_83

6

• ShitDiddelyDo

5

• Osiris

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, da skjønner man at det er håp! :-)

Forleden så jeg et reklamebilde med Sharon Stone - reklame for et hudprodukt - og med påskrift at hun så bedre ut nå enn da hun var thue!

Og hun så utrolig vakker og rynkefri ut på bildet.

I yngre og slankere år hendte det seg at folk sammenlognet meg med henne, og nå satt jeg og så på en nesten rynkkefri dame som attpåtil er flere år eldre enn meg! *grrrr*

det var da deilig å se et innslag om henne på nyhetene - om at hun skulle lede Nobelkonserten - der vi så at hun så nokså ordinær ut med massevis av smilerynker etc.

men: Fortsatt veldig vakker!:-D

Hvordan så du ut da du var thue, da? Som en maurthue?

Skrevet

Hvordan så du ut da du var thue, da? Som en maurthue?

Har du ikke lest boken "Mitt liv som Ove Thue"?

Det er fra min tid i Bergen! ;-)

Skrevet

De dagene du ikke dusjer så vasker du deg ikke med klut? Med vann og såpe?

Nei.

Skrevet

Ja, da skjønner man at det er håp! :-)

Forleden så jeg et reklamebilde med Sharon Stone - reklame for et hudprodukt - og med påskrift at hun så bedre ut nå enn da hun var thue!

Og hun så utrolig vakker og rynkefri ut på bildet.

I yngre og slankere år hendte det seg at folk sammenlognet meg med henne, og nå satt jeg og så på en nesten rynkkefri dame som attpåtil er flere år eldre enn meg! *grrrr*

det var da deilig å se et innslag om henne på nyhetene - om at hun skulle lede Nobelkonserten - der vi så at hun så nokså ordinær ut med massevis av smilerynker etc.

men: Fortsatt veldig vakker!:-D

Retusjering av bilder skulle vært forbudt! Ikke rart man til tider føler seg mislykka ;-)

Skrevet

Retusjering av bilder skulle vært forbudt! Ikke rart man til tider føler seg mislykka ;-)

Sant nok!

I en annen tråd la en inn en link til en Dove-reklame på youtube, hvor man ser hvordan en modell styles og sminkes etter alle kunstens regler, og deretter retusjeres bildet.

Ganske kult å se!

Skrevet

Jeg bruker dusjsåpe og håndsåpe, ansiktskrem, to ulike hårprodukter, fem forskjellige sminkeprodukter, lepomade. Det blir 11 stykk. 12 stykk med tannkremen.. Så bruker jeg shampo og balsam sånn ca annen til tredje hver dag.

Skrevet

I løpet av en vanlig dag:

- håndsåpe

- shampoo

- balsam

- tannkrem

- dagkrem i trynet

- nattkrem i trynet (de to sistenevnte når jeg husker det...)

6 ble det, ikke så veldig mye akkurat. :o)

Skrevet

- håndsåpe

- shampoo

- balsam

- tannkrem

- dagkrem i trynet

Stæsj i håret ja, skum og spray, da er jeg oppe i 8.

Men det var vel ikke noe der som var direkte kosmetikk egentlig...

Skrevet

Shampoo, olje, intimsåpe, barberskum, hudrens, anskitskrem, deo, mascara og rouge.

tzatziki1365380058
Skrevet

Shampo, hårkur, hårvoks, "hårspray", rensekrem, dagserum, nattserum, fuktighetskrem, 2 typer såpe, foundation, mascara, lipliner, leppestift, øyenskygge og rouge.

17 stk.

+ tannkrem.

Gjest Elextra
Skrevet

- håndsåpe

- shampoo

- balsam

- tannkrem

- dagkrem i trynet

Ante ikke at du var sånt et naturbarn! :o)

Skrevet

Ante ikke at du var sånt et naturbarn! :o)

Jeg jo?! Har aldri likt å sminke meg, kan bruke litt maskara til selskapsbruk, men utover det føler jeg meg malt og unaturlig om jeg kliner noe mer i ansiktet. :o)

Vanlig hudkrem og en god lypsyl/lebepomade er et must da, særlig i perioder med tørr luft.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...