Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26
Skrevet

Hvem er hvem liksom.. Er det en kloning kanskje?

Skrevet

Ha-ha, mosomt! :-)

Den ene har verken øyne eller munn, den andre store glugger og negresselepper.. Hei og hallo :-)

Skrevet

Ha-ha, mosomt! :-)

Den ene har verken øyne eller munn, den andre store glugger og negresselepper.. Hei og hallo :-)

Hehe :-)

Syns grått hår og rynker gjør at gamle folk ligner mye, jeg.. :P

Men måtte ta en ekstra titt og det er jo sant det du sier da.

Skrevet

Hehe :-)

Syns grått hår og rynker gjør at gamle folk ligner mye, jeg.. :P

Men måtte ta en ekstra titt og det er jo sant det du sier da.

Det er visst slik at asiatere har like vanskelig for å skille mellom oss lyshudete som vi har for å skille mellom dem.

Vanskelig for å meg å forstå det helt - de har jo en god del færre variasjoner i hårtype og farge på hår, øyne og hud enn oss europeere.

Gjest Forstår godt
Skrevet

Det er visst slik at asiatere har like vanskelig for å skille mellom oss lyshudete som vi har for å skille mellom dem.

Vanskelig for å meg å forstå det helt - de har jo en god del færre variasjoner i hårtype og farge på hår, øyne og hud enn oss europeere.

Og de var gansk like i trynet, bortsett fra at den ene var med, og andre var uten lepper.

Skrevet

Hehe, så veldig ulike var de ikke, bare å sette på mannen briller så er det likt.

Det sies at ektepar blir lik hverandre etter mange års samhold. Jeg pleier å si til kona at hun kommer til å bli svært pen på sine gamle dager, hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...