Gå til innhold

ubesvarte anrop

Anbefalte innlegg

Gjest hva gjør du
Skrevet

Har hatt tlf på lydløs i kveld pga et møte. Har endel ubesvarte anrop. Forventer du at venner og bekjente ringer deg tilbake eller sender du ei melding etter å ha ringt noen som ikke svarte

Skrevet

Eg pleier å sende ei melding om kva eg har gjort på og at dei kan ringe no (om eg er ledig på det tidspunktet då) ;-)

Gjest stjerneklart
Skrevet

Jeg ringer ikke alltid tilbake. Tenker at hvis det er noe viktig, sender de en mld, evt forsøker å ringe senere.

Skrevet

Vel, jeg er altfor nyskjerrig og ringer nok opp igjen. Eller sender meld om at jeg har vært i møte.

Skrevet

Det kommer helt an på hva jeg tror de ville, og om jeg har tid og lyst til å skravle der og da.

Mange ganger oppdager jeg det ikke før et halvt døgn senere og da har de enten sendt melding eller ringt gubben hvis det var noe viktig, ellers tenker jeg at det sikkert bare var småprat, eller spørsmål om å ta en tur, og da er det uansett for seint.

Skrevet

Jeg ringer ikke tilbake. Hvis folk må ha tak i meg, ringer de igjen senere, eller sender en SMS om hva det gjelder. Hvis det er noen i familien som har prøvd å ringe 5 ganger på kort tid, ringer jeg straks tilbake.

Skrevet

Det spørs hvem det er. Om det er noe "viktig" så ringes det ofte både 5 og 10 ganger til meg, og da ringer jeg tilbake...

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg ringer stort sett tilbake, med mindre det er noen jeg absolutt ikke vil snakke med.

Jeg gjør det fordi jeg ønsker at andre skal gjøre det til meg. Om jeg ringer en person og personen ikke svarer, så synes jeg det er greit om h*n ringer tilbake når h*n er ledig, istedet for at jeg må ringe flere ganger, det blir jo bare mas.

Jeg kan finne på å bli irritert om jeg ser at noen har gitt meg tre-fire ubesvarte anrop i løpet av en times tid. Men kanskje det er fordi folk flest vet at jeg ringer tilbake, og at de ikke trenger å ringe og ringe til jeg tar den;)

Skrevet

Ringer alltid tilbake, fordi jeg forventer det hvis jeg ringer noen og de ikke tar telefonen.

Det synes jeg er vanlig høflighet.

Men nå ringer ikke jeg så veldig ofte da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...