Gå til innhold

Kunst på veggene...?

Anbefalte innlegg

Chance1365380587
Skrevet

Jeg synes det er så vanskelig å finne noen ålreite bilder å ha på veggene i stua. Hva slags alternativer har man til Bohus, Ikea, Living o.l. Det er samme greiene de har over alt jo! Har lyst på noen litt ordentlige bilder, men har ikke råd til dyr kunst. Har dere noen gode ideer?

Gjest stjerneklart
Skrevet

Div. gallerier selger reproduksjoner/trykk til en rimelig penge. Noen får du for noen få hundre.Uten ramme

Skrevet

www.fineart.no

Bli med på noen auksjoner der.

Eller sjekk lokale gallerier for bilder av kunstnere som ikke er så kjente?

Chance1365380587
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161200388' post='3347163]

Male selv? :)

Ja, det skulle liksom være litt fint da ;-) Tror ikke vennene hadde blitt så imponert da gitt!

Chance1365380587
Skrevet

Div. gallerier selger reproduksjoner/trykk til en rimelig penge. Noen får du for noen få hundre.Uten ramme

Ja, det var lurt! Tror det må bli noe sånt! Eller ukjent kunstner på en utstilling, hadde også vært noe.

Thank u!

Gjest studentmamma
Skrevet

Har kjøpt på Fine Art, men byr aldri så mye for bildene. Ellers går det an å kjøpe plakater på museum som kan rammes inn. Jeg kjøper aldri bilder på Bohus, skeidar, Living eller Ikea. De blir alt for upersonlig. Kan forresten anbefale boken Lag din egen kunst.

Skrevet

Ja, det skulle liksom være litt fint da ;-) Tror ikke vennene hadde blitt så imponert da gitt!

He he.. Jeg har faktisk malt selv. Er ikke akkurat noe supertalent, men synes det er gøy :)

Skrevet

Ja, det var lurt! Tror det må bli noe sånt! Eller ukjent kunstner på en utstilling, hadde også vært noe.

Thank u!

www.AllPosters.com

Chance1365380587
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161203685' post='3347269]

He he.. Jeg har faktisk malt selv. Er ikke akkurat noe supertalent, men synes det er gøy :)

Ja, he he, jeg har også malt noe selv. Men det er mest prinsesser og Barbapapa til barnerommene. Kjempefine de, men det er litt større utfordring med "voksne" bilder synes jeg. Blir bare flaut å henge det opp :-D Er liksom ikke noe kvalitet og "swung" over det kan man si...

Skrevet

Ja, he he, jeg har også malt noe selv. Men det er mest prinsesser og Barbapapa til barnerommene. Kjempefine de, men det er litt større utfordring med "voksne" bilder synes jeg. Blir bare flaut å henge det opp :-D Er liksom ikke noe kvalitet og "swung" over det kan man si...

He he.. Det går mest i abstrakt her ;)

Skrevet

Må ikke male "elg i solnedgang" heller da.

Har sett stilige bilder feks med mønstret tapet som er farget eller malt og som er strukket rundt en plate og stiftet fast. Lurer på om jeg har sett det på et tv-program.

Høres kanskje ikke stilig ut, men var det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...