Gjest potteskjuler Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Ja. Hva folk gjør hjemme hos seg, har jeg ingenting med. Men jeg ser helst at de ikke gjør det foran meg når ungen er så stor. For da er det mer en kosestund mellom mor-barn, og den vil ikke jeg ta del i. Du ser ikke på det som litt tvilsomt at mor trenger å kose med barnet ved å la det suge på puppene hennes? Lenge etter at det trenger det for maten sin del? Burde ikke mor greie å kose med barnet på andre måter? For meg blir det bare perverst, moren greier ikke løsrive seg og la ungen bli selvstendig. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Du ser ikke på det som litt tvilsomt at mor trenger å kose med barnet ved å la det suge på puppene hennes? Lenge etter at det trenger det for maten sin del? Burde ikke mor greie å kose med barnet på andre måter? For meg blir det bare perverst, moren greier ikke løsrive seg og la ungen bli selvstendig. Nå er det jo sunt med morsmelk da. Men, som jeg skrev i innlegget mitt til trådstarter, dette er en annen diskusjon, og jeg har egentlig tenkt svært lite over det. Det er noe som ikke angår meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.